۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۵۱۱۴۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
حجت الاسلام هاشمی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: جامعه نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در مراسم اولین یادواره شهدای غریب شهرستان الیگودرز با گرامیداشت یاد و خاطره ۶۵۵۶ شهید استان و ۶۱۲ شهید منطقه الیگودرز با بیان اینکه این مراسم ضمن اینکه یادواره شهدای غریب است نام دیگری به اسم همایش زن، زندگی و ایثار دارد، گفت: زن در جامعه اسلامی از جایگاه رفیعی قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند: از دامن زن مرد به معراج می رود، افزود: شهدا از دامن همین زنان و مادران به معراج رفتند.

وی با بیان اینکه اگر امروز دور هم جمع می شویم از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرف می زنیم برای خودمان و جامعه است، عنوان کرد: جامعه ما نیازمند ترویج این فرهنگ است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات و گرانی ها در جامعه ما امنیت و آرامش حاکم است، گفت: این امنیت در سایه ولایت و جمهوری اسلامی حاکم است و آن را مرهون خون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت ما را قدرتمندترین کشور دنیا تبدیل کرده است و از دستاوردهای جمهوری اسلامی این بود که جایگاه شهید و شهادت معنا پیدا کرد.

حجت الاسلام هاشمی الگوی شهدای شهدای غریب را حضرت رقیه و امام کاظم(ع) عنوان کرد و گفت: امروز اکرام خانواده شهدا را وظیفه ای خطیر بر دوش همه ماست.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات