۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۷۵۱۲۶۰
قدومی:

اتاق مشترک نیروهای مقاومت احیا شده است/ کشورهای عربی از برادران یمنی الگو بگیرند

اتاق مشترک نیروهای مقاومت احیا شده است/ کشورهای عربی از برادران یمنی الگو بگیرند
نماینده جنبش حماس گفت: علی رغم تمام حمایت های دولت های آمریکا و بریتانیا هشتاد درصد تونل های حماس سالم است و دوباره اتاق مشترک نیروهای مقاومت احیا شده است.

به گزارش خبرنگار  سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر خالد قدومی نماینده جنبش حماس در جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان قم امشب در حسینیه جنب مسجد چهارمردان قم برگزار شد، گفت: ویژگی انقلاب اسلامی ایران تلاش برای کرامت و عزت انسان مومن بود، انقلاب شد تا بگوید کاخ سفید قبله مسلمانان نیست، جهاد، راه و سمت و سوی ما باید قبله اسلام باشد، نمی توان مسلمان بود و دم از قبله غرب و غربگرایی زد.

وی افزود: امام خمینی (ره) انسانی اهل تمدن و آشنا به گذشته و حال و آینده بود، جهاد امام خمینی هدایت انسان ها به سمت اسلام و تمدن اسلامی بود، امام قدس را هویت مسلمانان می دانست و همیشه از قدس دفاع کردند.

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی با مسلمانان خصوصاً انقلاب ایران برنمی دارد، تصریح داشت: آمریکا راس هر فسادی است و با گذشت چهل و پنج سال همچنان با این انقلاب مبارزه می کند، امام راحل آمریکا را به خوبی می شناخت که او را شیطان اکبر نامید.

وی ادامه داد: هدف ما رضایت خداست نه رضایت حکام عربی و آمریکا، راه جنت راه دشواری هست و راه خدا نیاز به تقوا، استقامت و صبر دارد این قربانی های طوفان الاقصی در راه بهشت است، مسلمانان و اهل غزه پرچم سفید ندادند چرا که می دانند در راه شهادت، آزادی و عزت و کرامت لذت می برند، هر چند امت اسلامی در برخی از بلاد در خواب هستند.

دکتر قدومی این انقلاب را قیام حسینی قلمداد کرد و اظهار داشت: امروز ساکنین آمریکا به خیابان آمدند اما امت اسلامی در ریاض و مصر و اردن کجا هستند آیا واقعا امت اسلامی نمی تواند یک شیشه آب به فرزندان فلسطینی برساند.

وی ادامه داد: یمن با وجود اینکه منفعتی برای او ندارد اما کشتی های اسرائیل را متوقف کرده است، حوثی ها خود را سربازان و حامیان کودکان فلسطین می دانند و این یعنی غیرت یک کشور مسلمان، تمام کشورهای عربی باید از یمن الگو بگیرند.

نماینده جنبش حماس با اشاره به مقاومت نیروهای حماس خاطرنشان کرد: علی رغم تمام حمایت های دولت های آمریکا و بریتانیا هشتاد درصد تونل های حماس سالم است و بعد از 125 روز که دشمن به گمان خود نیروهای مقاومت را نابود کرده است اما دوباره اتاق مشترک نیروهای مقاومت احیا شده است و به فضل الهی نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

وی با بیان اینکه به فضل الهی با حضور شما مردم ایران و حامیان فلسطین پیروزی نزدیک است، تصریح کرد: هشتاد درصد از توانایی نظامی جهان رو به روی فلسطین هستند اما فلسطین خدا را دارد و جوانان فلسطین و نیروهای مقاومت نه تنها طوفان نظامی بلکه طوفان معنوی و اعتقادی را به جهان نشان دادند.

ارسال نظرات