۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۵۱۳۳۲
همزمان با برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲؛

قاب دوربین‌ها نظاره گر حماسه باشکوه ایرانیان

قاب دوربین‌ها نظاره گر حماسه باشکوه ایرانیان
صبح امروز سرتاسر ایران شاهد خروش و غیرت ملتی بود که چهل و پنج سال پای انقلابشان ایستادند و به قاب دوربین ها نشان دادند که به کوری چشم دشمنان، همیشه پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، چهل و پنجمین بهار استقلال و آزادی ملت ایران صبح امروز شاهد خروش ملت قدرشناس و غیرتمندی بود که برای حفظ این استقلال هشت سال بهترین جوانان را فدا کردند و مادرهایشان لب به گلایه نگشودند تا حتی یک وجب از این خاک را به بیگانه و دشمنان این نظام و انقلاب ندهند.

دور از انتظار نبود که همانند سال های گذشته ملت قهرمان ایران، برای چهل و پنجمین بار مُهر افتخاری در دفتر تاریخ از خود به یادگار بگذارند و آیندگان در مقابل این همه ایستادگی کمر خم کرده و اداء احترام نمایند.

امروز صبح مردم سرتاسر ایران با مشت های گره کرده و فریادهای غیور خود بر سر مزدوران عالم فریاد «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس» را سردادند و از مظلومان عالم خصوصاً آوراگان فلسطینی دفاع کردند و از حکام خود باخته عربی خواستند که ملت یمن و نیروهای مقاومت را الگو قرار دهند و به فریاد مظلوم پاسخ در شأن بگویند.

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

قاب دوربین ها نتوانست عظمت تهران را به نمایش بگذارد 

تهرانی های غیرتمند همیشه پشت انقلاب و نظام ایستاده اند، امروز صبح از دوازده مسیر مشخص شده خود را به میدان آزادی رساندند تا بگویند آزادی این ملت با انقلابش گره خورده است.

صف های به هم فشرده مردم در مسیرهای دوازده گانه حرکت را با کندی مواجه کرده بود اما با این وجود کوچک و بزرگ، زن و مرد و پیر و جوان همه یک شعار واحد را فریاد می زدند و آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و شعار جاودانه ملت یعنی مرگ بر آمریکا و اسرائیل بود.

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

قم و حضور بی نظیری که ماندگار شد

صبح روز 22 بهمن مردم قم یک ساعت زودتر از شروع مراسم خود را به میدان مصلی رساندند تا حماسه دیگری را در تاریخ شهر قم به ثبت برسانند. امروز تمام قم خود رابه مسیر راهپیمایی رساندند و با مشت های گره کرده حامی مظلوم و انقلاب اسلامی شدند.

از نقاط برجسته این راهپیمایی حضور چهره های شاخص شهر قم از جمله علماء و مراجع تقلید در کنار مردم شریف قم بود، این اتحاد و یک رنگی در چنین روزی مثال زدنی و بی نظیر می باشد.

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

جشن انقلاب در کنار حرم علی بن موسی الرضا (ع)

مردم مشهد و زوار حرم سلطان علی بن موسی الرضا علیه السلام نیز همچون سال های گذشته با حضور پرشور و حماسی خود بار دیگر عظمت انقلاب را فریاد زدند و یوم الله دیگری را با افتخار جشن گرفتند.

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

مسجد امام اصفهان به رنگ انقلاب 

مردم اصفهان همانند سایر ملت قهرمان ایران کنار هم جمع شدند و شکوه دیگری را در نصف جهان نشان دادند که ایرانی جماعت عقبه خود را فراموش نمی کند. مردم نظام شاهنشاهی را فراموش نکردند و قدردان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن هستند.

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

شیرازی ها در کنار آرتین، چهل و پنج سالگی انقلاب را جشن گرفتند

مردم خوش لهجه شیراز و سایر شهرستان هایش چهل و پنجمین سال انقلاب را جشن گرفتند، مردم شیراز در کنار آرتین و به یاد شهدای ترور وارد سومین حرم اهل بیت شدند و با تجدید بیعت با امام و آرمان هایش وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دادند. 

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

شهر بادگیرها عظمت انقلاب را به تصویر کشید

یزدی ها با شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» خود را به قافله انقلابیون رساندند و حضور خود را در دفتر انقلاب ثبت کردند.

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

شهر های شمالی؛ گرم تر از همیشه در روز انقلاب

مازندران، بابل، آمل، ساری و رشت و گرگان اگرچه هوایی سرد داشت اما مردم در صف های به هم فشرده گرم تر از همیشه در روز انقلاب گرد هم آمدند و علاقه خود را به این نظام به رخ جهانیان کشاندند.

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

خلیج فارس و عشق انقلابی اش

خلیج فارس را باید با استان ها و شهرهایی همچون، بندرعباس، بوشهر، آبادان و خرمشهر شناخت. شهرهایی که در کنار امواج خلیج همیشه فارس همچون موجی خروشان فریاد استکبار ستیزی سردادند و پشت این انقلاب ایستادند و به دستاوردهایش بالیدند و برای رسیدن به قله های پیشرفت امید آفرینی کردند.

قاب دوربین هایشان نظاره گر مشت و فریاد ایرانیان بود

آری امروز کرد، لر، ترک، فارس و عجم و عرب همه و همه ایرانیانی بودند که برای انقلابشان جان می دادند و برای پیشرفت آن حتی جانشان را هم فدا می کردند، صبح امروز جای شهدای هسته ای، جای حاج قاسم و شهدای ترور کرمان را خالی کرده بودند و با آوردن قاب عکس هایشان ابراز وفاداری کردند.

همه امروز برای برافراشته شدن پرچم سه رنگ ایران به خیابان ها آمدند و با فریاد استکبار ستیزی به آرمان های امام راحل و رهبر انقلاب اداء احترام کردند و به دشمنان این انقلاب اعلام کردند که ما هستیم و صد سالگی این انقلاب را جشن خواهیم گرفت در حالی که در قله ایستاده ایم و شما نخواهید بود.

نویسنده: حمیدرضا شاکر 

ارسال نظرات