۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۷۵۱۳۸۵

حماسه‌ای ماندگار در تاریخ قومس/ راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن مردم سمنان

حماسه‌ای ماندگار در تاریخ قومس/ راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن مردم سمنان
مردم شهید پرور سمنان با حضور زائد الوصف و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ پیروزی انقلاب، حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار این دیار ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، بی تردید آنگاه که پس از سال‌ها مجاهدت و بنیان نهادن خشت خشت گفتمان جهان شمول انقلاب اسلامی به ید توانمند ملت مسلمان ایران از جنس ایثار و مبارزه و شهادت بر محور آرمان‌هایی الهی و رهبری داهیانه فقیهی حکیم، شجاع، حق طلب و استکبارستیز؛ آفتاب استقلال و عزتمندی ملت ما در افق ۲۲ بهمن طلوع کرد، دشمنان اسلام و انسانیت دریافتند که مرگ آرزو‌های شیطانی آنان برای تبدیل جهان به دهکده‌ای به رنگ رذالت و ظلمت نزدیک است.

امروز مردم همیشه در صحنه دیار شهیدان، استان سمنان در حالی که چهل و پنج بهار از پیروزی انقلاب الهی ملت به رهبری خمینی کبیر می‌گذرد، با گام‌هایی راسخ و آگاهانه و چهره‌هایی مملو از نشاط انقلابی، زن و مرد، جوان و نوجوان، سالخوردگان و کودکان همدل و یکصدا در شهر‌های مختلف این استان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر دشمن شناسی و بصیرت خود را به رخ دشمنان اسلام و ایران بکشند و به ندای رهبر عزیزتراز جانمان لبیک بگویند.

اهالی دیار کهن قومس امروز همگام با ملت غیور ایران اسلامی در حالی با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند که در کنار پرچم‌های مزین به نام اهل بیت (ع) و پرچم سه رنگ و زیبای کشورمان، پرچم فلسطین و حزب الله لبنان را نیز بر دوش داشتند تا به دوست و دشمن بگویند، خشم و انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه مظلوم و مقتدر و آرمان آزادی فلسطین جزئی جدا نشدنی از تفکر رهایی بخش انقلاب اسلامی است. /۹۷۷/

 
عکس و گزارش از جواد رمضانیان
جواد رمضانیان
ارسال نظرات