۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۷۵۱۳۸۶
حجت الاسلام شهابی بیان کرد؛

لزوم معرفی مکتب شهید سلیمانی با کارهای فاخر هنری

لزوم معرفی مکتب شهید سلیمانی با کارهای فاخر هنری
مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان ضمن بیان اینکه دغدغه داریم که تنها عکس های حاج قاسم سلیمانی معرفی نشود، گفت: معرفی سنت و سیره حاج قاسم سلیمانی نیاز به کارهای هنری دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شهابی مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان در یادواره 143 شهید روحانی و طلبه استان کرمان با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره و تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: پوسترهای تحت عنوان "بی‌قرار" که خاطرات مستندی از شهید سلیمانی را نشان می دهد رونمایی خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان با اشاره به اینکه این رونمایی قرار بود بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شود، گفت: شرایط به نحوی بود که امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی معرفی، تدوین و تبیین شود.

حجت الاسلام شهابی ضمن بیان اینکه دغدغه داریم که تنها عکس های حاج قاسم سلیمانی معرفی نشود، ابراز کرد: معرفی سنت و سیره حاج قاسم سلیمانی نیاز به کارهای هنری دارد؛ سال گذشته نمایشگاهی با آثار هنری درباره حاج قاسم سلیمانی برگزار شد که مورد توجه واقع شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سری دوم نمایشگاه هنری با استفاده از تجربیات سال گذشته برگزار خواهد شد، مطرح کرد: پوسترهای این نمایشگاه خاطراتی متقن و مستند از زندگی حاج قاسم سلیمانی را نشان می دهد تا مردم با مکتب شهید سلیمانی بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظرات