۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۵۱۳۸۷

هشدار صنعا به صهیونیست‌ها درباره هرگونه ماجراجویی در رفح/ یمن آماده گسترش عملیات‌ است

هشدار صنعا به صهیونیست‌ها درباره هرگونه ماجراجویی در رفح/ یمن آماده گسترش عملیات‌ است
یک عضو شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر اینکه عملیات‌های این کشور ضد دشمن اشغالگر تا زمان رفع کامل محاصره غزه ادامه خواهد داشت، به صهیونیست‌ها درباره هرگونه تشدید حمله ضد غزه و مشخصا رفح هشدار داده و تاکید کرد یمنی‌ها آماده گسترش عملیات‌های خود هستند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی تهدیدات اخیر مقامات جنایتکار رژیم صهیونیستی مبنی بر تصمیم به تشدید حملات وحشیانه آنها علیه نوار غزه و مشخصا منطقه رفح در جنوب که مملو از آواره‌های فلسطینی است، «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن به اشغالگران هشدار داد در صورتی که بخواهند هرگونه حملات علیه رفح را تشدید کنند، نیروهای مسلح یمن آماده شدت بخشیدن به عملیات‌های خود (ضد دشمن صهیونیستی) هستند.
 
محمد علی الحوثی تاکید کرد، تا زمانی که تجاوزات و محاصره علیه غزه ادامه داشته باشد، عملیات‌های یمن ضد دشمن نیز ادامه خواهد داشت و این عملیات‌ها زمانی متوقف می‌گردد که غذا و دارو و امکانات ضروری به سراسر غزه برسد و جنایات هولناک و فجیع و جنگ نسل‌کشی که دشمن علیه ساکنان غزه به راه انداخته است کاملا متوقف شود.
 
وی به رژیم اشغالگر هشدار داد که هرگونه تشدید حملات به رفح یا غزه به معنای تشدید عملیات‌های نیروهای مسلح یمن (ضد دشمن صهیونیستی) خواهد بود. همچنین به موازات تشدید فاجعه انسانی در غزه و ادامه وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم غزه، عملیات‌های یمن نیز طبق داده‌های میدانی و دستورات عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله، گسترش خواهد یافت.
 
این مسئول دولت صنعا تصریح کرد، عملیات‌های نیروهای مسلح یمن به هیچ وجه بیهوده نیست؛ بلکه اقدامی آگاهانه و حامل اهداف والای انسانی و ایمانی و برادرانه برای توقف کشتار و جنگ نسل‌کشی است که رژیم اشغالگر علیه فرزندان غزه به راه انداخته است. عملیات‌های ما مواضع مشخصی را برای هدف قرار دادن دشمن صهیونیستی انتخاب می کنند.
 
محمد علی الحوثی در ادامه به تقابل نیروهای یمنی با متجاوزان آمریکایی و انگلیسی اشاره و تاکید کرد، عملیات‌های ما ابتدا ضد دشمن صهیونیستی بود و به این شکل ادامه داشت، بدون اینکه منافع آمریکا و انگلیس را هدف قرار دهد. اما زمانی که این دو کشور اقدام به تجاوز علیه یمن کردند، تبدیل به اهداف مشروع ما شدند و این درحالی است که ما منافع و مواضع هیچ کشور دیگری را هدف قرار نداده‌ایم.
 
وی افزود، این نگرانی که آمریکا و انگلیس سعی دارند به شرکت‌های بین‌المللی تحمیل کنند کاملا بی‌اساس بوده و ما مجددا تاکید می‌کنیم همانطور که رهبر انصارالله اعلام کرد همه کشورها می‌توانند با یمن هماهنگی بیشتری داشته باشند و به آنها درباره فعالیت‌های تجاری اطمینان می‌دهیم.
 
این مسئول دولت نجات ملی یمن در ادامه از همه کشورهای جهان خواست تا فریب آمریکا و دروغ‌پردازی‌های آن درباره تهدید علیه کشتیرانی بین‌المللی را نخورند.
 
این صحبت‌های الحوثی بعد از آن بیان شد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر طی روزهای گذشته تهدید کرده که عملیات زمینی در رفح طی دو هفته آینده آغاز خواهد شد.
 
در این بین برخی رسانه‌های صهیونیستی از اختلاف میان نتانیاهو با هرتزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر درباره عملیات نظامی در رفح خبر می‌دهند.
 
این درحالی است که طی روزهای گذشته صهیونیست‌ها حملات هوایی خود در منطقه رفح را به شکل جنون آمیزی تشدید کرده‌اند.
 
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز منزلی را در شرق رفح در جنوب نوار غزه که آوارگان فلسطینی در آنجا اسکان داده شده بودند، بمباران کرد که در این جنایت جدید، 25 فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر هم زخمی شدند.
 
هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین مناطق جنوبی شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حملات شدید هوایی خود قرار دادند.
برچسب ها: یمن مقاومت آمریکا
ارسال نظرات