۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۵۱۴۴۶
آیت‌الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا:

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن جواب عملی به دشمنان انقلاب اسلامی بود

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن جواب عملی به دشمنان انقلاب اسلامی بود
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این بود که مردم ایران از انقلاب خود خسته نشده و از آن پشتیبانی می‌کنند، راهپیمایی ۲۲ بهمن را جواب عملی به دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از عموم مردم ایران برای شرکت باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه 1402 اظهار داشت: الحمدالله در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، شرکت چشمگیر عموم مردم در راهپیمایی ها، موجب دلگرمی انقلابیون و مورد رضایت و خشنودی امام زمان(عج) و رضایت شهدا و امام شهدا شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی علیه انقلاب و فاصله گرفتن مردم از انقلاب و آرمان های امام راحل یاوه گویی می کردند، افزود: مردم ایران اسلامی در ارهپیمایی 22 بهمن همچون سال های گذشته، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن را جواب عملی به دشمنان انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این بود که مردم ایران از انقلاب خود خسته نشده و برای حمایت از آن پای به میدان حضور گذاشته و از آن پشتیبانی می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم ایران همیشه پای نظام اسلامی مانده و از این درخت تنومند محافظت می کنند، تاکید کرد: باید مسئولان مربوطه در کشور نیز تلاش خود را مضاعف کنند تا بتوانند مشکلات اقتصادی مردم، گرانی ها و تورم را که موجب زحمت و دل آزردگی مردم عزیز ما شده است، برطرف کرده و به زودی مشکلات معیشتی را برطرف کنند.

ارسال نظرات