۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۵۱۵۶۵
دبیر علمی کنگره بین‌المللی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» خبر داد؛

ارسال ۸۳ مقاله داخلی و ۲۹ مقاله از کشور‌های خارجی به کنگره

ارسال ۸۳ مقاله داخلی و ۲۹ مقاله از کشور‌های خارجی به کنگره
حجت‌الاسلام اخویان با اشاره به برگزاری برگزاری کنگره بین المللی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ از ارسال ۸۳ مقاله داخلی و ۲۹ مقاله از کشور‌های خارجی به این کنگره با زبان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد علی اخویان دبیر علمی کنگره بین‌المللی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در نشست خبری کنگره بین المللی «بقیع، مدفن امامان و اصحاب» که صبح امروز با حضور مسئولان برگزاری کنگره در سالن جلسات ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد اظهار داشت: جریان شکل گیری بقیع با شکل گیری تشیع عجین است و از زمان شکل گیری پژوهشکده حج و زیارت، اقدامات متناسب درباره بقیع درحال انجام در این پژوهشکده است.

وی افزود: تعداد ۸۳ مقاله برای کنگره بین‌المللی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» ارسال شده که ۵۴ مقاله به زبان فارسی است و تعداد ۳۱ مقاله مورد پذیرش این کنگره قرار گرفته شده است.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» بیان داشت: تعداد ۲۹ مقاله از کشورهای خارجی و به زبان های مختلف به این کنگره ارسال شده که تعداد ۱۰ مقاله از آنان داوری شده و مورد پذیرش قرار گرفته است.

گفتنی است کنگره بین المللی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در تاریخ 30 فروردین 1403 برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات