۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۷۵۱۶۲۲
آیت الله اراکی:

غزه و مقاومت اسلامی را پشتیبانی می کنیم

غزه و مقاومت اسلامی را پشتیبانی می کنیم
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه از گروه های مقاومت حمایت می کنیم، گفت: وعده الهی تخلف ناپذیر است و پیروز نهایی جبهه مقاومت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم بزرگداشت فرمانده شهید «أبو تقوى السعيدي» و شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق که پنجشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: این مجلس به یاد ابو تقوا سعیدی شهیدی که نقش موثری در کوبیدن پایگاه های استکباری آمریکا در عراق و منطقه داشت، برگزار شده شهیدی که از کوه های با استقامت در این جبهه در مقابل استکبار به شمار می آمد.

وی با اشاره به پیوند مقاومت در کربلا و عصر حاضر ابراز کرد: این شهید یکی از رجال مقاومتی است که جانش را در میدان گذاشت، مقاومت یک جریان اصیل قرآنی و الهی است که همواره مسیر انبیا در طول تاریخ برای مقابله با مستکبران بوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اساس جریان مقاومت از دو میثاق بزرگ الهی نشأت می گیرد، اظهار داشت: براساس سنت های الهی عمل به این دو پیمان و وفاداری به این دو میثاق موجب می شود نصرت همیشه همراه ثابت قدمان باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: سنت الهی در رویارویی با جبهه مستکبران، تا زمانیکه قیام برای خدا و اطاعت و وفاداری در راه خدا باشد، نصرت خدا با مومنان و مجاهدان خواهد بود.

وی حزب الله را یک جریان مقاومت اسلامی معرفی و تصریح کرد: امیرالمومنین نخستین وفادار به این دو میثاق است، حضرت علی علیه السلام سر دسته گروهی بود که همه چیز خود را در راه خدا خرج می کردند.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه در قرآن شهید و شاهد گواه بر حق هستند، خاطرنشان کرد: چون هرچه دارند در کفه اخلاص تقدیم به حق می کنند، پس گواه بر حق می شوند، علی بن ابی طالب یکی از بارزترین نمونه های گواه بر حق است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه پایداران در راه مقاومت همان شاهدان معرفی شده در قرآن کریم هستند، بیان کرد: در غزه دشمن به ما صدمه زده است اما نتیجه اش ظهور شاهدانی است که با پایداری خود دست از مقاومت و پایداری برنمی دارند تا پیروزی را به دست بیاورند.

وی افزود: وعده الهی تخلف ناپذیر است و از قم مقدسه و این مکان مقدس اعلام می کنیم غزه و مقاومت اسلامی را پشتیبانی می‌کنیم و آمریکا را از منطقه خارج خواهیم کرد و آمریکا را شکست می دهیم.

آیت الله اراکی ادامه داد: سپاه، ارتش و ملت بزرگ ایران و سایر گروه های مقاومت در عراق، فلسطین و یمن قهرمان سرانجام پیروز بر آمریکا و استکبار خواهند بود و با نصرت الهی جشن پیروزی خواهیم گرفت و به فضل الهی جشن ۲۲ بهمن مقدمه ای بر پیروزی بر نظام سلطه و آمریکا است.

ارسال نظرات