۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۷۵۱۶۲۴

تقدیر از اقدامات مدیر مدرسه امیرالمومنین تبریز در راستای ترویج فرهنگ شهادت

تقدیر از اقدامات مدیر مدرسه امیرالمومنین تبریز در راستای ترویج فرهنگ شهادت
با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا از حجت الاسلام بجانی مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع مشورتی فقهی شورای نگهبان و همچنین حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز از حجت الاسلام روح الله بجانی تقدیر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در جمع طلاب و اساتید این حوزه گفت: مدیر این مدرسه علمیه با تمام توان در راستای اعتلای فرهنگ شهادت و بزرگداشت شهدا تلاش نموده است.

وی افزود: حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز امروز به عنوان مرکز رشد فرهنگ شهادت در سطح مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی بوده و طلاب و اساتید این مدرسه در عرصه بزرگداشت شهدا فعال هستند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی ادامه داد: یکی از افتخارات بزرگ این مدرسه علمیه مدفون شهید گمنام در این حوزه علمیه است، که مانند یک امامزاده منشاء خیر و برکت برای طلاب می باشد و اغلب طلاب و اساتید از این شهر برای حل مشکلات خود استمداد می کنند.

ارسال نظرات