۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۵۱۶۶۰
آیت الله صدیقی:

پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مقابله صریح با جبهه تبلیغاتی دشمن بود

پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مقابله صریح با جبهه تبلیغاتی دشمن بود
امام جمعه موقت تهران حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک حضور اقتدارمدارانه، عزت ساز و مقابله صریح با جبهه تبلیغاتی و شیطنت دشمن دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این هفته پایتخت که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن دعوت مؤمنان به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند متعال آنچه را که دوست دارد بر سر راه انسان‌ها قرار می‌دهد، خیلی چیزها را دوست داریم اما نمی‌توانیم به آن برسیم و اگر فکر می‌کنیم آنچه را که دوست داریم باید به آن برسیم و آنچه که بد است به آن نرسیم، راهش رعایت تقوای الهی است.

وی افزود: نعمت‌ها دو بخش هستند؛ نعمت‌های ظاهری و نعمت‌های باطنی که هر کدامشان قابل کسب هستند یا موهبتی است به این معنا که خداوند به هر کس که بخواهد آن را عنایت می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با تبریک ایام شعبانیه ابراز کرد: ایام، ایام امام حسین (ع) است و این ایام درخشش انوار عرشی است.

آیت الله صدیقی با اشاره به حضور خیره کننده و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن اظهار داشت: مردم عزیز ملت بصیر توده‌های صابر، زنان و مردان با ایمان زمان شناس دشمن شناس ولایت مدار ما کم نگذاشتند؛ بر اساس آماری که کارشناسان از همه استان‌ها و شهرستان‌ها ارائه کردند. امسال در اغلب قریب به اتفاق استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها درصد شرکت کنندگان بیش از سنوات قبل بوده است. 

وی ادامه داد: راهپیمایی عظیم، جشن تولد و تجدید میثاق با امام شهدا، امامت و ولایت و ولی فقیه خود تنوع حاضرین در راهپیمایی بود که هم زنان در سطح وسیع مانند همه عرصه‌ها ایفای نقش کردند هم مردان و هم جوانان و نوجوانان بسیار مشهود بود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور حضور ملت ایران در راهپیمایی را حاوی پیام هایی به دولت های استکباری برشمرد و تصریح کرد: این استقامت، بصیرت، تودهنی زدن به همه بوق‌های تبلیغاتی کفر، شرک، استکبار، شیطنت، نفاق داخلی و شبکه‌های شیطانی بود، حضور مردم یک حضور اقتدارمدارانه، عزت ساز و مقابله صریح با جبهه تبلیغاتی و شیطنت دشمن بود.

وی افزود: دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها حضور چشمگیری در این راهپیمایی داشتند؛ این نورس‌ها و امیدهای آینده ما که امام خمینی(ره) را ندیده‌اند و دوران دفاع مقدس برای آنان ملموس نبوده است، اما، فضای کشور و معنویتی که خون شهدا در این عرصه ایجاد کرده موجب شده تا فرزندان شما راه شما را بروند و همچنان فرزندان انقلاب حافظان نظام و حامیان مکتب و پاسداران خون شهدا هستند.

آیت الله صدیقی با اشاره به تبلیغات دشمن در فضای حقیقی و مجازی اذعان کرد: سلاح تبلیغاتی دشمن بسیار پرحجم است و شب و روز توپخانه‌های تبلیغاتی آن‌ها قلب جوانان و فکر مردم را هدف گرفته است تا با این حجم تبلیغاتی مردم را از انقلاب و نظام مایوس کنند و میان مسئولان جدایی بیندازند. همچنین؛ غرب‌گرایان داخل هم که صاحب تریبون هستند با همه قدرت به میدان آمدند که مردم را دلسرد کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم قابل انکار نیست، ابراز کرد: مردم با بصیرت به میدان آمدند تا بگویند با اینکه ما فشارها را لمس می‌کنیم، مشکلات را می‌دانیم و از قصورها و تقصیرها با خبر هستیم اما صاحب و پاسدار انقلاب ما هستیم و با امام، شهدا و ولی خود نایب امام زمان (عج) عهده بستیم و با این قول از انقلاب حمایت و از ولایت اطاعت خواهیم کرد.

ارسال نظرات