۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۵۱۷۸۳
نمایشگاه مطبوعات؛

لزوم توجه حوزه علمیه به فعالیت‌های رسانه‌ای

لزوم توجه حوزه علمیه به فعالیت‌های رسانه‌ای
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حوزه علمیه به فرموده امام خمینی(ره) از نظر رسانه‌ای ضعیف عمل کرده است، گفت: رسانه‌های دشمن قدرت رسانه‌ای را در اختیار گرفته اند.

آیت الله محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن آشنایی با روند فعالیت های این رسانه حوزوی با بیان اینکه پیامبران رساننده پیام الهی به مردم بودند، اظهار داشت: همیشه در دنیا رسانه های وجود داشته و اکنون شکل رسانه فرق کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه علمیه به فرموده امام خمینی(ره) از نظر رسانه ای ضعیف عمل کرده است، ابراز کرد: با وجود اینکه حوزه علمیه سابقه تاریخی در فعالیت رسانه‌ای داشته است اما متاسفانه اکنون رسانه های دشمن قدرت رسانه ای را در اختیار گرفته و ما روایت اول نیستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه پیام خوب باید به مخاطب برسد، بیان داشت: زمانی رسانه شعر مطرح بود و ادبیات فارسی لبریز از معارف توحیدی و اسلامی شد؛ زمانی دیگر رسانه مهم منبر بود؛ ولی اکنون رسانه ها فرق کرده و رسانه های مکتوب، صدا و سیما و رسانه های دیجیتال پا به عرصه وجود گذاشته اند.

ارسال نظرات