۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۵۱۸۱۳
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۱۴)؛

حجت الاسلام والمسلمین خوانساری: شرکت مردم در انتخابات سبب تقویت قدرت و قوت ملی است

حجت الاسلام  والمسلمین خوانساری: شرکت مردم در انتخابات سبب تقویت قدرت و قوت ملی است
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت شرکت باشکوه مردم در انتخابات و توصیه رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری پای صندوق های رأی، شرکت مردم در انتخابات را سبب تقویت قدرت و قوت ملی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین احمد خوانساری استاد سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضور مردم در انتخابات را قوت و قدرت ملی عنوان و اظهار داشت: قدرت و قوت ملی دارای ارکانی است که قوی بودن کشور در زمینه علمی، اعتماد ملی مردم به حکومت و ایمان و اعتقاد مردم نسبت به اسلام و ولایت از جمله ارکان قدرت ملی محسوب می شود.

وی افزود: انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن نیز از جمله ارکان مهم قدرت و قوت ملی است که مردم باید نسبت به سرنوشت خود وارد میدان شده و نقش آفرینی لازم را داشته باشند.
 
استاد سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: هراندازه مشارکت مردم در انتخابات و حضور در میدان های حضور، بیشتر باشد، سبب می شود تا مسئولین با تکیه بر آرای عمومی، بتوانند تصمیمات خود را گرفته و روز به روز نظام اسلامی را به اهداف خود نزدیک تر کنند.
 
تولیت حوزه علمیه علوی خوانسار با اشاره به این که راهبرد رهبر معظم انقلاب در انتخابات پیش رو، مشارکت و رقابت است ابراز کرد: باید مسئولین، فعالیت های دولت و مجلس را به مردم تشریح کرده و تبیین گری لازم را داشته باشند؛ چراکه قطعاً این موضوع، در شرکت پرشور مردم در انتخابات بی تاثیر نخواهد بود.
 
حجت الاسلام  والمسلمین خوانساری در پایان با بیان این که مردم ایران کمابیش اخبارهای مرتبط با عملکرد مسئولان و نماینده های خود را پیگیری و دنبال کرده و صحبت ها و رفتارهای آنان را تحلیل و بررسی می کنند اظهار داشت: مردم ایران حتماً به نمایندگانی که مد نظر آنان بوده و بتوانند افراد اصلح را تشخیص دهند، در پای صندوق رأی حاضر شده و نماینده های مد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.
ارسال نظرات