۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۵۱۸۹
جامعه الزهرا:

عموم مردم هوشیار ایران در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن شرکت کنند

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه خواهران قم جامعه الزهرا در اطلاعیه ای خواستار حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن شد.
راهپيمايي
به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤولان، کارمندان، اساتید و خواهران طلبه حوزه علمیه خواهران قم جامعه الزهرا در پاسخ به ندای وحدت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور در راهپیمایی پرشور 22 بهمن سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام آمادگی کردند.

در این اطلاعیه آمده است: در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و شکست اهریمنان، یوم الله 22 بهمن که به فرموده حضرت امام خمینی‌(ره) «معنای حقیقی ولایت امیرالمؤمنین(ع) و تجسم عید غدیر است» و در آغاز سی و یکمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی و در زمان تهاجم و جنگ نرم جبهه استکباری باطل علیه نظام کفر ستیز و مقدس اسلامی، جامعة الزهرا(س) (حوزه علمیه خواهران قم) عموم مردم هوشیار، در صحنه و ولایتمدار ایران عزیز را به شرکت در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن دعوت می کند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: تمامی مسؤولان، کارمندان، اساتید و خواهران طلبه این مرکز مقدس در پاسخ به ندای وحدت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی، همگام با امت وفادار و حق شناس در این سیل خروشان و توفنده حضور یافته و انشاءالله موجبات یأس و ذلت و نابودی جبهه باطل و فتنه را فراهم خواهیم آورد. /920/د102/ص
ارسال نظرات