۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۵۱۸۹۲
نمایشگاه مطبوعات؛

لزوم توجه به شادی حلال در جامعه/ طرح جمعه امید و ایجاد شور انتخاباتی

لزوم توجه به شادی حلال در جامعه/ طرح جمعه امید و ایجاد شور انتخاباتی
مبلغ فعال حوزوی با بیان اینکه اولویت اول مجموعه فرهنگی تبلیغی بقیه الله شادی و نشاط است، گفت: طرح جمعه امید باعث امیدآفرینی، وحدت و همدلی در بین مردم قبل از انتخابات خواهد شد.

حجت الاسلام سید مرتضی پورعلی عضو مجموعه فرهنگی تبلیغی بقیه الله با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن بیان اینکه مجموعه فرهنگی تبلیغی بقیه الله چهار سال در عرصه شادی و نشاط بصورت تخصصی فعالیت کرده است، گفت: به معنای واقعی مجموعه ما در عرصه شادی و نشاط جهاد کرده است.

عضو مجموعه فرهنگی تبلیغی بقیه الله افزود: مجموعه و گروهی که اولویت اول آنها شادی و نشاط باشد در کشور وجود ندارد! از طریق شادی و نشاط می توان دین را به مردم معرفی کرد؛ بسیاری از کشورهای دنیا وزارت خانه برای شادی و نشاط دارند و در بعضی از کشورها به کسانی که بی بضاعت فکری هستند کمک می کنند.

مبلغ فعال حوزوی با اشاره به اینکه افراد بی نشاط نیاز به مشاور و کمک عاطفی دارند، ابراز کرد: مجموعه فرهنگی تبلیغی بقیه الله تجربه هزار روز فعالیت تبلیغی در سواحل کشور را دارد و این مجموعه حاضر است که از ظرفیت خود برای آموزش مبلغان حوزوی استفاده کند.

وی با بیان اینکه هفت استان ساحلی کشور نیاز به مبلغ جهادی دارند، عنوان کرد: بعضی از سواحل کشور حتی یک طلبه برای فعالیت تبلیغی، فرهنگی ندارد؛ سواحل کشور در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه لبریز از مسافران و مردم شهر است که حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات باید از این فرصت تبلیغی به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام پورعلی با اشاره به اینکه ایام جشن نیمه شعبان را در پیش رو داریم، گفت: دنیای غرب روزی به نام جمعه سیاه نام گذاری کرده است و این نام گذاری به دلیل عدم توجه به روز ظهور حضرت حجت بن الحسن است؛ ما در مقابل این کار طرحی به نام جمعه امید راه اندازی کرده ایم.

عضو مجموعه فرهنگی تبلیغی بقیه الله با بیان اینکه از 4 تا 6 اسفند ماه قرار است فروشندگان و مغازه داران در طرح جمعه امید به عشق امام زمام(عج) به مردم تخفیف دهند، بیان داشت: طرح جمعه امید باعث امیدآفرینی، وحدت و همدلی در بین مردم قبل از انتخابات خواهد شد.

مبلغ فعال حوزوی با اشاره به انتقاداتی که برخی ها از برنامه تلویزیونی حسینه معلی داشتند، گفت: از برنامه حسینیه معلی دفاع می کنم؛ جامعه نیاز به نشاط دارد و حوزه علمیه باید حد و مرز شادی حلال را مشخص کند.

حجت الاسلام پورعلی با بیان اینکه برنامه هایی مانند حسینیه معلی نشان می دهد جامعه نیاز به شادی دارد، تصریح کرد: دنیای غرب با ولنتاین و هالوین می خواهد فرهنگ سازی کند و ما باید در حوزه نشاط اجتماعی فرهنگ خود را به آنها منتقل کنیم و جلوی تهاجم فرهنگی آنها را بگیریم.

ارسال نظرات