۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۵۱۹۰۷
نمایشگاه مطبوعات:

مردم آگاه هستند و کاندیدای اصلح را می‌شناسند

مردم آگاه هستند و کاندیدای اصلح را می‌شناسند
رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور با اشاره به هزینه‌های میلیاردی کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم کاندیداهای کارآمد را از ناکارآمد تشخیص می‌دهند.

اسماعیل بیگ‌محمدی رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که در تهران در حال برگزاری است در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا از نامزدهای گذشته که با وعده‌های پوچ و تو خالی به مسند نمایندگی مجلس رسیده‌اند خواست تا دیگر در انتخابات شرکت نکنند و گفت: این پدرخوانده‌ها از جنس مردم نیستند و در چند سال گذشته تنها مردم را ناامیدتر از روز پیش کرده‌اند.

رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اینکه مجلس دوازدهم در یک پیچ تاریخی است ادامه داد: مردم در بحث‌های معیشتی و اقتصادی زیر فشار سنگینی هستند؛ کسانی که کارآمدی لازم را ندارند باید از مسئولیت کنار بکشند تا انقلاب اسلامی بتواند با صلابت به مسیر خود ادامه دهد.

وی به هزینه‌های میلیاردی در تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و ابراز داشت: افرادی با هزینه‌های کلان که شاید از بیت‌المال باشد رأی می‌آورند، چرا ما نمی‌توانیم چنین هزینه‌هایی را انجام دهیم و به عنوان مثال در برج میلاد همایش بگیریم؟

بیگ‌محمدی آگاهی سیاسی مردم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اکنون مردم می‌دانند که چه کسی از جنس مردم است و چه کسی تنها برای تصدی و به دست آوردن جایگاه نمایندگی مجلس کاندید می‌شود؛ این مردم کسانی را که به وعده‌های خود عمل نکردند را نیز می‌شناسند.

رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور از مسئولان خواست تا از جناح خاصی طرفداری نکنند و بگذارند حقیقت جامعه خود را در مجلس شورای اسلامی نشان دهد و اظهار داشت: ایده صدا و سیما در پخش صحبت نمایندگان مختلف و آشنایی بیشتر مردم با کاندیداها کاری بسیار شایسته بود، اما اگر هزینه‌ای بابت این کار دریافت نمی‌شد زیبنده‌تر بود.

ارسال نظرات