۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۵۱۹۰۹
سهیل اسعد:

امروزه انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری آن در جهان، چالش جدی دشمنان ایران است

امروزه انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری آن در جهان، چالش جدی دشمنان ایران است
مبلغ دینی و فضای مجازی با اشاره به تاثیرگذاری معرفتی و اجتماعی انقلاب اسلامی بر جهان، چالش جدی دشمنان ایران اسلامی را انقلاب اسلامی و فرهنگ آن دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سهیل اسعد مبلغ دینی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، در بسیاری از کشورها، تحولاتی شکل گرفته است و با وجود این که فرهنگ ما از اصل دین دور شده بود، انقلاب اسلامی بر روی مسلمانان تاثیرات معرفتی بسیار خوبی برجای گذاشت.

وی افزود: اولین تاثیر گذاری انقلاب اسلامی، بحث معرفتی بود و همچنین تاثیر اجتماعی نیز داشت که در میان شیعیان، نظم دهی خوبی به وجود آمد که این نیز تاثیر بسیار خوبی بود که موجب نجات مسلمانان از پراکندگی شد.

مبلغ بین الملل ترسیم راه مشخص برای مسلمانان را از جمله تاثیرگذاری های انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در ترسیم راه مشخص برای مسلمانان از لحاظ ایدئولوژیک بسیار مسئله مهم و قابل توجهی است و در قبل از انقلاب اسلامی عده ای از مناطق، سوسیالیسم و کمونیسم بوده و یا اشتراکی کار می کردند؛ اما راه انقلابی مشخصی نداشتند که انقلاب اسلامی این راه را باز کرد.

سهیل اسعد با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت، غزه و یمن اظهار داشت: در تاثیر گذاری انقلاب اسلامی همین بس که اگر مقایسه ای از وضعیت جبهه مقاومت پیش و بعد از انقلاب اسلامی صورت گیرد، میزان تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ملموس و مشخص خواهد شد.

وی افزود: امروزه تاثیرات فکری، ساختاری، استراتژیک، ساختار، آموزشی و تربیتی بسیار قابل ملموس است و امروزه ایران اسلامی و تاثیر آن بر جهان، چالش جدی دشمنان انقلاب اسلامی است و الا تا این مقدار با ما درگیر نمی شدند.

ارسال نظرات