۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۷۵۱۹۶۸
نمایشگاه مطبوعات؛

با بیان واقعی مطالبات مردم می توان امید را زنده کرد

با بیان واقعی مطالبات مردم می توان امید را زنده کرد
حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه روحانیت می تواند پل ارتباطی بین مردم و دولت باشد، از خبرگزاری رسا در خصوص تقویت این پل ارتباطی تشکر کرد.

حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران با بیان اینکه بالاترین عمل صالح در این ایام حضور مردم عزیز پای صندوق های رأی است، بیان داشت: حوزه های علمیه نماد ارتباط میان مردم و نظام است و خبرگزاری رسا که با نگاه تحولی و صدای رسا در حوزه اطلاع رسانی حوزه های علمیه وارد شده است که می تواند بهترین پل ارتباطی برای مراجع تقلید و مردم باشد که مراجع ما چراغ هدایت برای مردم هستند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری می تواند انعکاس نگاه مراجع را به مردم عزیز منتقل کند، افزود: این رسانه حوزوی می تواند برای امیدآفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی نقش کلیدی را انجام دهد.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه همراهی با نظام اسلامی همیشگی بوده است، تأکید کرد: وقتی مردم مسیر درست انتخاب برای مردم فراهم شود، قطعا حضور پیدا خواهند کرد؛ دشمنان با آشفته کردن فضا نسبت به نظام و روحانیت جفا می کنند. با شفاف سازی و بیان واقعی مطالبات مردم می توان امید را به مردم برگرداند.

وی در پایان مراجع تقلید را چراغ راه دولت مردمی معرفی و خاطرنشان کرد: ارتباط دوسویه بین مردم و دولت با حضور روحانیون که پل ارتباطی بین این دو هستند می توان انتخاباتی شکوهمند رقم زد.

ارسال نظرات