۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۲۱۰۴

آغاز فرایند اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی برای ماه مبارک رمضان + جزئیات

آغاز فرایند اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی برای ماه مبارک رمضان + جزئیات
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با همکاري نهادهاي فرهنگي و تبليغي در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان ماه عبوديت و بندگي و ايام نوروز، با رويکرد جهاد تبيين اقدام به اعزام مبلغان و گروههاي تبليغي با شرايط ذيل در مناطق مختلف کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با همکاري نهادهاي فرهنگي و تبليغي خصوصا سازمان تبليغات اسلامي و با توجه به رسالت فرهنگي، تبليغي و انقلابي خود جهت تبيين و گسترش معارف اسلامي و تحکيم مباني نظام مقدس جمهوري اسلامي در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان ماه عبوديت و بندگي و ايام نوروز، با رويکرد جهاد تبيين اقدام به اعزام مبلغان و گروههاي تبليغي با شرايط ذيل در مناطق مختلف نموده است؛
اعزام در اين مناسبت در دو قالب ذيل انجام مي شود:

الف: اعزام گروه هاي تبليغي ـ جهادي

اعزام گروههاي تبليغي توانمند و فعال با هماهنگي و درخواست نهادهاي فرهنگي منطقه پس از دريافت پيامک مديرگروه از طريق سامانه سمتا (samta.ir) صورت مي گيرد و پس از بارگذاري طرح وبرنامه گروه براي فعاليت تبليغي خود، اعضاء محترم شرکت خود را دراعزام گروهي تاييد مي‌نمايند و حکم براي کليه افراد گروه صادر مي‌شود.

ب: اعزام مبلغان فردي:

مبلغاني که اعزام مستمر به يک منطقه تبليغي داشته اند در صورت دعوت مجدد با هماهنگي نهاد فرهنگي آن منطقه پس از دريافت پيامک از طريق لينک سمتا (samta.ir) حکم خود را دريافت مي‌نمايند.
 مبلغاني که اعزام مستمر به يک منطقه تبليغي ندارند با درخواست نهاد فرهنگي منطقه پس از دريافت پيامک از طريق سامانه سمتا (samta.ir) درخواست اعزام خود را ثبت مي‌نمايند.
 ساير ظرفيت هاي تبليغي که به صورت عمومي اعلام مي گردد به مرور در سامانه سمتا بارگذاري و قابل انتخاب خواهد بود، لطفا پس از تاييد مسئول اعزام و دريافت حکم مبلغ، با نهادهاي فرهنگي منطقه حضور و فعاليت خود را هماهنگ مي‌نماييد.

شرايط اعزام:

 آمادگي و تعهد به اعزام از 1402/12/22 تا 1403/01/22 (به مدت30 روز)؛
 دريافت حکم اعزام صرفاً از يک نهاد تبليغي؛
 تلبس به لباس مقدّس روحانيت؛

ويژگي‌ها:

 ثبت درخواست اعزام در سامانه سمتا از 8 صبح دوشنبه 1402/12/07 تا 1402/12/21؛
 گزارش فعاليت و پيگيري تاييد آن (از سوي نهاد ميزبان، از طريق سامانه سمتا) بلافاصله پس از اتمام تبليغ به مدت 10 روز؛
 مبلغاني که علاوه بر تبليغ حضوري، درفضاي مجازي فعاليت دارند حائز امتياز مربوطه درگزارش دهي مي شوند؛
 ظرفيت سامانه رصد ميداني در پنل کاربري شما مبلغ ارجمند جهت برآورد وضعيت منطقه اعزامي فعال شده و شما مي‌توانيد از اين سامانه جهت شناخت بهتر منطقه تبليغي خود بهره ببريد.
مبلغاني که در شهرستان محل سکونت خود به فعاليت تبليغي مي‌پردازند مشمول کسر هزينه اياب و ذهاب و موارد مرتبط خواهند بود.
 اعزام مبلغان فردي به قم بدون تسويه و با هديه تبليغي خواهدبود.

ارسال نظرات