۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۱۱۳

قم در نیمه شعبان سفیدپوش می‌شود

قم در نیمه شعبان سفیدپوش می‌شود
کارشناس هواشناسی در رابطه با وضعیت جوی قم عنوان کرد: فعالیت سامانه بارشی در هفته جاری آسمان قم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، کارشناس هواشناسی استان قم گفت: از شنبه شب همزمان با شب نیمه شعبان شاهد بارش باران و به تدریج برف خواهیم بود که این بارش‌ها تا صبح سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

محمدجواد ترابیان در رابطه با وضعیت جوی قم عنوان کرد: فعالیت سامانه بارشی در هفته جاری آسمان قم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کارشناس هواشناسی استان قم، ادامه داد: امروز آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد بود، برای ساعات بعدازظهر همزمان با شب نیمه شعبان شاهد بارش باران و به تدریج برف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اغلب بارش‌ها در هفته جاری برف خواهد بود، افزود: فعالیت سامانه بارشی تا صبح سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و به تناوب موجب بارانی و برفی شدن نقاط مختلف استان خواهد شد.

ترابیان با اشاره به اینکه امروز نسبت به روز گذشته ۴ درجه کاهش دما را شاهد هستیم، بیان کرد: برای روز یکشنبه نسبت به روز شنبه کاهش دمای ۱۵ درجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنیم؛ حداکثر دمای هوا برای فردا (یکشنبه) ۵ درجه زیر صفر خواهد بود.

وی به ایسنا گفت: فعالیت سامانه بارشی منجر به ناپایداری‌های جوی به خصوص برای روز یکشنبه خواهد شد و لذا در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد را شاهد هستیم.

ارسال نظرات