۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۷۵۲۲۷۹
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۱۸)؛

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی: حضور پرشور مردم در انتخابات مکر و توطئه های دشمنان را خنثی می کند

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی: حضور پرشور مردم در انتخابات مکر و توطئه های دشمنان را خنثی می کند
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: هر زمان دشمنان حضور پرشور مردم ایران در صحنه ها به ویژه صحنه سرنوشت ساز انتخابات را مشاهده کردند، مکر و توطئه‌های آنان کم شده و خود را ملزم دانستند که جایگاه و شأن ملت ایران را رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز 11 اسفندماه، گفت: مردم متدین کشور ما می دانند که روز به روز و ساعت به ساعت به امتحان بزرگ الهی انتخابات نزدیک می شویم؛ هرچند ملت ما با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال به خوبی از امتحان الهی برآمدند و ایران سرافراز و سربلند شد.

وی حضور در انتخابات را بزرگترین امتحان الهی دانست و افزود: تمام جهانیان به انتخابات ایران چشم دوخته اند و دشمنان تمام همت و تبلیغات رسانه ای را به کار گرفتند تا حضور و مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: تمام مستضعفان جهان، مردم غزه و آزادی خواه جهان منتظر هستند که بصیرت، روشن بینی و بیداری معنوی و سیاسی مردم ایران را در روز یازدهم اسفند مشاهده کنند.

وی با اینکه مسئولان و مردم ایران با همت هرچه بیشتر زمینه های مشارکت حداکثری را فراهم کنند، تصریح کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ باشد، دشمنان فشارها و تحریم های خود را علیه کشور افزایش خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: هر زمانی که دشمنان حضور پرشور مردم ایران در صحنه به ویژه صحنه سرنوشت ساز انتخابات را مشاهده کردند، مکر و توطئه های آنان کم شده و خود را ملزم دانستند که جایگاه و شأن ملت ایران را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه هر زمان ضعف خود را نشان دادیم دشمنان بر ما مسلط شدند و هر زمانی ملت ایران قوی و در کنار هم بودند ما بر آنها مسلط شدیم، تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در حل مشکلات اقتصادی و خاموش شدن فتنه ها و کم شدن فشار تحریم نقش بسزایی خواهد داشت.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات