۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۵۲۵۲۷
حجت الاسلام قمی:

انتخاب خوب نماینده توسط ما نشر خوبی هاست + فیلم

انتخاب خوب نماینده توسط ما نشر خوبی هاست + فیلم
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه تلویزیونی به اضافه یک با تاکید و پافشاری بر این نکته که نسل جدید تفاوت کرده است، گفت: مقومات هویتی ایرانی اسلامی در وجود نسل جدید ایران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه تلویزیونی به اضافه یک با تاکید و پافشاری بر این نکته که نسل جدید تفاوت کرده است، گفت: مقومات هویتی ایرانی اسلامی در وجود نسل جدید ایران وجود دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه نسل جدید با خداوند، قرآن و امام حسین علیه السلام هیچ مشکلی ندارد، اظهار داشت: نوآوری، خلاقیت و توانمندی های ویژه و جدیدتری در وجود نسل جدید را می توان دید و از او توقع داشت؛ کسانی که با نگاه ظاهری گفتند نسل جدید فردا چه بلای سر جامعه خواهد آورد حتما به قله های معهوی که می توان ترسیم کرد بی توجه بودند؛ نسل جدید را دست کم گرفته شده است.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه در جاهایی مسئولین کوتاهی کردند، تصریح کرد: یکی از عواملی که نشان می دهد جامعه به قله ها نزدیک شده، حضور دهه هشتادی ها هستند که انشاءالله کشور را به آنجایی که حق آن را دارد خواهند رساند؛ انتخاب خوب نماینده توسط ما نشر خوبی هاست و خیر خواهی برای جامعه است و آینده خوبی را برای کشور ترسیم خواهد کرد.

تعداد بازدید : 0
ارسال نظرات