۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۶۱
سردار جباری:

توطئه گران در مقابل حضور حماسی مردم توان ایستادگی ندارند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم تاکید کرد: توطئه‌گران باید بدانند که مردم ایران اسلامی مدافع ارزش‌های و آرمان های انقلاب هستند و آنها نمی‌توانند در برابر خیل حماسه ملت ایستادگی کنند.
توطئه گران در مقابل حضور حماسی مردم توان ایستادگی ندارند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار ابراهیم جباری فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران، با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، حضور مردم را نشانگر ارادت و پایبندی آنان به انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی آن دانست.

فرمانده سپاه استان قم گفت: مردم انقلابی و آگاه ایران همانگونه که در نهم دیماه در مقابل فتنه گران بپاخاسته و حماسه ای ماندگار آفریدند، امروز نیز به دشمنان نشان دادند که همچنان مدافع ارزش‌های اسلامی هستندو نقشه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب نیز نمی تواند خللی در اراده و تصمیم ملت وارد کند و آنها توان ایستادگی در برابر ملت قهرمان ایران را ندارند.

سردار جباری با بیان اینکه توطئه‌گران باید بدانند که مردم مدافع ارزش‌های اسلامی هستند و آنها نمی‌توانند در برابر خیل حماسه ملت ایستادگی کنند، تاکید کرد: مردم ایران نشان دادند که هر زمان که نیاز به حضور آنان باشد، برای حفاظت از ارزش‌های اسلامی به صحنه می‌آیند و جواب دشمنان را با قاطعیت خواهند داد و حماسه امروز ملت نیز گویای این نکته بود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم، حماسه مردم در 22 بهمن ماه را باشکوه‌تر از نهم دی‌ ماه دانست و بیان داشت: مردم انقلابی و بیدار ایران اسلامی امروز با قاطعیت جواب دشمنان را دادند و پایبندی خود را به آرمان‌های امام و انقلاب و همچینن مقام معظم رهبری نشان دادند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات