۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۵۲۶۳۲
حجت الاسلام اسلامی فر:

مشارکت مردم در انتخابات روح تازه‌ای بر کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی دمید

مشارکت مردم در انتخابات روح تازه‌ای بر کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی دمید
حجت الاسلام اسلامی فر از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در پیامی از حضور و مشارکت مردم در انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام علی اسلامی فر از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در پیامی از حضور و مشارکت مردم در انتخابات تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

درود خدا به روان پاک شهیدان مخصوصا 3 هزار شهید استان خراسان شمالی و شما مردم متدیّن و ولایت مدار باب الرضا (علیه السلام)  که بار دیگر در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، با حضور پرشور و با انگیزه‌ی خود حماسه‌ای ملی رقم زدید و مشارکت بالای 55 درصد را در تاریخ پرشکوه استان گنجینه‌ی فرهنگ ها و معرفتها ثبت کردید.

حضور هوشمندانه، دشمن شکن و گسترده‌ی شما، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزّت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح تازه‌ای بر کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دمید. 

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خالق الهی به پاس نعمت مردمی قدرشناس و همیشه در صحنه، لازم می‌دانم از حضور پرشور اقشار مختلف شما مردم شریف استان خراسان شمالی متواضعانه تقدیر و تشکر نمایم و انتخاب مجدّد و شایسته استاد معظّم حضرت آیت الله فیاضی (دامت برکاته) را صمیمانه به ایشان تبریک و تهنیت گویم، بی شک حضور ایشان که به فرمایش مقام‌ معظم رهبری واقعا وجود بابرکتی هستند موجب وزانت آن مجلس و مایه‌ی افتخار مردم خراسان شمالی خواهد بود. 

از خداوند متعال عزّت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، سلامتی و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزون شما مردم عزیز و حضرت آیت الله فیاضی را مسئلت دارم.

علی اسلامی فر
12 اسفند 1402

ارسال نظرات