۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۷۰۱۳۵۶
امام‌جمعه گرمه:

خدمت‌رسانی خالصانه به مردم باید سرلوحه کار مسؤولان باشد

خدمت‌رسانی خالصانه به مردم باید سرلوحه کار مسؤولان باشد
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام تاتاری فلسفه تشکیل نظام جمهوری اسلامی را خدمت به مردم دانست و گفت: باید خدمت‌رسانی خالصانه به مردم سرلوحه کار مسؤولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم تاتاری، امام‌جمعه شهر گرمه، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرمه، با اشاره به اهمیت خدمت به خلق، اظهار کرد: کلمه خدمت مفهوم گسترده‌ای داشته و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کاربرد دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به معنای تحمل و تلاش برای رفع سختی‌های مردم، نابسامانی‌ها و نابرابری‌هاست، خاطرنشان کرد: در خدمت‌رسانی به مردم باید اخلاص، صداقت و یکرنگی سرلوحه کار مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام تاتاری با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است، افزود: رویکردها و نگاه‌ها در خدمت به مردم باید عادلانه باشد.

علیرضا گل حسنی فرماندار سابق شهرستان گرمه نیز در این مراسم، اظهار کرد: در دوران خدمتم در شهرستان گرمه ائمه جمعه و روحانیت با هدف رسیدگی به مشکلات مردم کنار مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان بودند.

وی افزود: همدلی و همراهی برقرار در بین دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای تأمین در شهرستان گرمه موجب درخشش شهرستان گرمه در میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

گل حسنی اضافه کرد: بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در زلزله سال جاری به مرحله بهره‌برداری رسیده است که تحقق این امر با همراهی ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان و بانک‌ها میسر شده است.

عبدالحسین قاضوی سرپرست فرمانداری شهرستان گرمه نیز در این آیین اظهار کرد: هدف کار مجموعه مدیریت شهرستان گرمه اجرای سیاست‌های دولت مردمی با ارتقای همکاری بین بخش‌های مختلف کاری در شهرستان گرمه است.

وی افزود: توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی، اقتصاد و مبارزه با فساد و حضور در میدان کار سه محور فعالیت بنده در شهرستان گرمه خواهد بود.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد، با قدردانی از خدمات علیرضا گل حسنی فرماندار سابق شهرستان گرمه، عبدالحسین قاضوی به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد./9314/پ210/

هادی رحیمی
ارسال نظرات