۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۵۲۶۳۷
با صدور بیانیه ای؛

قائم مقام حوزه علمیه اصفهان از حماسه حضور مردم تقدیر کرد

قائم مقام حوزه علمیه اصفهان از حماسه حضور مردم تقدیر کرد
اصفهان ـ حجت الاسلام خطاط با صدور بیانیه ای حضور مردم در انتخابات را دشمن شکن توصیف کرد و از مردم نامزدهای انتخاباتی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالأمیر خطاط، قائم مقام حوزه علمیه اصفهان، با صدور بیانیه ضمن تقدیر از حماسه آفرینی و مشارکت مردم، انتخابات یازدهم اسفندماه را پاسخی کوبنده به دشمنان توصیف کرد.

متن پیام حجت الاسلام خطاط بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

قُلۡ إِنَّمَآ أَعِظُكُم بِوَٰحِدَةٍۖ أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثنَىٰ وَفُرَٰدَىٰ 
با حمد پروردگار متعال و درود بر پیامبر رحمت و اهلبیت عصمت و طهارت و سلام به محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم. 

روز یازدهم اسفند ماه در دلِ سرمای زمستان، آفتاب حضور مجاهدانه ملت غیور ایران در پاسخ به دعوت رهبر فرزانه انقلاب، قلوب دلدادگان به نظام اسلامی را گرم کرد و باردیگر پاسخی کوبنده به یاوه‌سرائی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بود. 

براستی ملت سرفراز ما حماسه‌ سازترین امت جهان است که با درس‌آموزی در مکتب قرآن و عترت، پی‌ریز انقلابی عظیم بود و به مبارزه با تمام قدرت‌های استکباری پرداخت و در صفوف دفاع مقدس و هواداری جانانه از حرم اهل‌بیت (علیهم السلام) دلیرانه به کارزار پرداخت و شهدای متعددی را تقدیم داشت و مفتخرانه در صحنه‌های بی‌شمار پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامیِ خویش بوده و خواهدبود. 

اینجانب از همه نامزدهای محترم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که با حضور خود بر رونق انتخابات افزودند صمیمانه تشکر می کنم و برخود لازم میدانم ضمن قدر دانی از عزیزانی که با حسن ظن خویش این حقیر را مورد اعتماد دانستند، یک بار دیگر از حضور حماسه سازِ احاد ملت ایران خاصه مردمان غیرتمند استان اصفهان، تشکر و قدردانی کرده و بر ارتباط دائمی و صمیمی منتخبین محترم با مردم شریف و نجیب حوزه انتخابیه تاکید نموده و برای آنان آرزوی موفقیت نمایم. /1304/   

۱۴۰۲/۱۲/۱۲ 
 عبدالامیر خطاط نائینی

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات