۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۵۲۷۷۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وظایف تقنینی و نظارتی خود عمل کنند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وظایف تقنینی و نظارتی خود عمل کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانند وظایف تقنینی و نظارتی خود را به درستی انجام دهند و کشور را به اوج برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران تقوا و تعهد و تخصص را از مهمترین ویژگی‌های نماینده دانست و گفت: این پست و مقام‌ها را باید به اهل آن سپرد.

وی با تقدیر از حضور حداکثری مردم منطقه کاشان و استان اصفهان و کشور در انتخابات افزود: آمریکا و صهیونیسم جهانی با وجود بمباران تبلیغاتی و دعوت مردم به عدم حضور در پای صندوق‌های رای، اما ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای دل رهبر معظم انقلاب را شاد کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز امیدواری کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانند وظایف تقنینی و نظارتی خودشان را به درستی انجام بدهند و کشور را به لحاظ مادی و معنوی به اوج برسانند.

وی همچنین با بیان اینکه امیدواریم منتخبان مجلس خبرگان رهبری به وظایف پنجگانه‌ای که در قانون اساسی آمده عمل کنند، اظهار داشت: جهت گیری انقلاب به سوی ارزش‌ها وظیفه ششمی است که رهبر معظم انقلاب به دوش خبرگان رهبری گذاشته است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حماسه آفرینی ملت ایران در روز انتخابات را قابل تقدیر دانست و افزود: پرچم انقلاب اسلامی توسط رهبرمعظم انقلاب به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل خواهد شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات