۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۵۲۷۸۷
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود لرستان:

تبیین تفکر مهدویت نیاز جامعه است

تبیین تفکر مهدویت نیاز جامعه است
حجت الاسلام چراغی بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت تاکید کرد و گفت: در این راستا ابتدا باید از خودسازی شروع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در کارگاه بررسی نقش زنان در زمینه سازی ظهور که با حضور اساتید دانشگاه آزاد واحد خرم آباد برگزار شد، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت نیاز امروز جامعه است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان افزود: برای ترویج و تبیین این فرهنگ باید از خودسازی شروع کنیم.

وی عنوان کرد: امروز مادران، زنان و دختران برای تفکر مهدویت برای عضویت در لشگر امام زمان(عج) باید به خودسازی خود بپردازند.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به رسالت مادران در تربیت مهدوی فرزندان بیان کرد: در فرایند تربیت فرزندان مهدوی باید زن که مادر خانواده است اهل مطالعه، مومنه و اهل ایمان و نماز و روزه باشد.

وی بیان کرد: مادر می‌تواند فرزندانی تربیت کند که در آرزوی دیدار امام زمان(عج) و سرباز آقا امام زمان باشند و انتظار فرج را می کشند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان ادامه داد: برخی زنان علاوه بر رویکردهایی که انتظار می رود گوی سبقت را در عشق و ایمان به خدا از مردان ربودند که الگوی عملی همه ما حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه(س) در برابر ولایت و امامت ایستادگی کرد و در بحث حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، تولی و تبری، شهادت طلبی، صبر و استقامت در راه خدا و حتی در عصر تاریخی و گذشتن از مال خود و در راه رضای خدا بخشیدن برای رسیدن به تحقق اهداف، اینها نشانه هایی است که می توان نقش زن را در این رویکردها مشاهده کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات