۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۵۲۷۹۹
امام  جمعه بروجرد:

مردم با حضور هوشمندانه و انقلابی در انتخابات دشمنان را ناامید کردند

مردم با حضور هوشمندانه و انقلابی در انتخابات دشمنان را ناامید کردند
حجت الاسلام حسینی با قدردانی از حضور مردم در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم با این حضور انقلابی دشمنان را ناامید ودر غم فرو بردند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 11 اسفندماه، بیان داشت: ملت ایران اسلامی با حضور پر شور خود پای صندوق های رای به دنیا ثابت کردند که همچنان پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به توطئه های دشمن برای ناامید سازی مردم و کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات افزود: ملت ایران اسلامی در سایه ایمان، بصیرت و هوشیاری با آمدن به صحنه انتخابات توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه باید قدردان نعمت حضور مردم باشیم، عنوان کرد: حضور هوشمندانه مردم در پای صندق های رأی برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قابل تقدیر و تحسین است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: ملت ایران بویژه مردم لرستان با این حرکت حساب شده و انقلابی همه آزاد اندیشان و دین باوران را امیدوار و دشمنان را در غم و اندوه فرو بردند.

وی با بیان اینکه از داوطلبان نیز که با حضور خود در صحنه انتخابات موجب حضور شایسته مردم شدند تشکر می کنم، گفت: هر کس بر اساس شرع مقدس اسلام، قانون و اخلاق هدفی را دنبال کند در هر حال پیروز است.

امام جمعه بروجرد مردم را پشتوانه نظام و انقلاب خواند و یادآور شد: حضور مردم در صحنه امیدآفرینی را به جامعه تزریق می کند و در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب نقش آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: باید قدردان حضور مردم باشیم و برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به صورت جهادی اقدام شود و مهم ترین قدردانی از مردم کمک به رفع مشکلات آنان است.  

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات