۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۵۲۸۲
در حماسه 22 بهمن؛

آذربایجانی‌ها شعار وحدت و یکدلی ملی سر دادند

خبرگزاری رسا ـ مردم سراسر استان آذربایجان شرقی با فریاد «آذربایجان اویاخدی اینقلابا دایاخدی» بر وحدت و یکدلی مردم ایران تأکید کردند.
آذربایجانی‌ها شعار وحدت و یکدلی ملی سر دادند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان آذربایجان شرقی و تبریز از ساعات اولیه صبح امروز با دست داشتن پاچه نوشته هایی با سردادن سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» و «خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است»، «ای رهبر آزاده آماده ‌ایم آماده» و همچنین «آذربایجان اویاخدی اینقلابا دایاخدی» بر وحدت و یکدلی مردم ایران تاکید کردند.

مردم تبریز با فریادهای «ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای» و همچنین با بر افراشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی، پیام استکبارستیزی را به گوش جهانیان رساندند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان آذربایجان شرقی در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: امسال 22 بهمن پرشکوه تر، با صلابت‌تر و شاداب‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده و حضور نورانی و به یاد‌ماندنی اهالی غیور آذربایجان موید این نکته است.

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده اظهارداشت: مردم استان آمده‌اند تا انسجام، اتحاد، وحدت ملی، اقتدار و عظمت اسلامی را نشان دهند و یک‌بار دیگر با پشتیبانی از ولایت فقیه و تجدید میثاق با امام راحل و بیعت با ولی امر مسلمین به جهانیان نشان دهند تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

همچنین میکائیل جمال‌پور، استاد حوزه و دانشگاه تبریز به خبرنگار رسا گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی‌(ره) و به پشتیبانی ملت فهیم و هوشیار همچنان پر طراوات است و خزان ندارد.

وی افزود: پس از گذشت سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هنوز شور و احساس مسؤولیت در جای جای ایران اسلامی موج می‌زند و این مردم همچنان بر عهد و پیمان خود با امام راحل پایدار بوده و تردیدی در آنها ایجاد نشده است.

بنا به گزارش خبرنگار رسا، آیت الله شبستری در جمع راهپیمایان تبریزی اظهار داشت: ملت ایران امروز یک بار دیگر با حضور پر شور خود اعلام کردند که آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند هر قدر تحریم‌های مختلف را علیه کشورمان زیاد کنند ملت ایران محکم‌تر می‌شود.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: این تحریم‌ها اثری بر ملت ایران ندارد چرا که این ملت راه خود را انتخاب کرده‌اند و در هر صورتی حتی یک قدم از حق خود عقب‌نشینی نخواهند کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات