۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۵۲۸۸۳
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

عمل به توصیه های رهبری و خدمت به مردم سرلوحه کار نمایندگان مجلس باشد

عمل به توصیه های رهبری و خدمت به مردم سرلوحه کار نمایندگان مجلس باشد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منتخبین مجلس شورای اسلامی از نعمت نمایندگی برخوردار هستند که لازم است با استفاده صحیح از این مسؤولیت برای خدمت به مردم، شکر این نعمت را به جا بیاورند.

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در خصوص انتخابات 11 اسفند از لزوم توجه منتخبین ملت به وظایف نمایندگی سخن گفت.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم افرادی را برای انجام وظایف نمایندگی انتخاب کرده اند، تصریح کرد: منتخبین مجلس لازم است که مطالعه خود را نسبت به قوانین و مسائل مرتبط با قانون گذاری بالا برده و با هم افزایی با سایر نمایندگان امور کشور و مردم را پیش ببرند.

آیت الله رجبی در ادامه با بیان اینکه نمایندگی فرصتی برای خدمت است و نمایندگان باید شکر آن را داشته باشند، تصریح کرد: شکر یک نعمت به این است که بیشترین و مناسب ترین استفاده از آن بشود از این رو لازم است که از فرصت 4 ساله نمایندگی مجلس و 8 ساله مجلس خبرگان رهبری برای خدمت به مردم استفاده شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر افزایش هجمه های دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی از نمایندگان مردم خواست بصیرت خود را نسبت به توطئه های دشمن افزایش دهند.

وی در پایان با اشاره به لزوم تشکر منتخبین ملت از مردمی که به آنها رأی دادند، خاطرنشان کرد: لازم است که نمایندگان در رفع مشکلات این مردم اقدام کنند و لازم است خود را خادم مردم بدانند. توصیه می کنم منتخبین مردم رابطه ای با خداوند متعال داشته و دغدغه اجرای قوانین اسلامی و تقویت دین را داشته باشند. لازم است یک نماینده تبعیت و اعتقاد به ولایت فقیه و منویات رهبری داشته باشد و همچنین خدمت به بندگان را سرلوحه کار خود قرار دهد.

ارسال نظرات