۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۷۵۲۹۱۳
آیت الله حسینی:

اقتصاد پویای مبتنی بر نظام اقتصادی اسلام در کشور حاکم شود

اقتصاد پویای مبتنی بر نظام اقتصادی اسلام در کشور حاکم شود
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری بر حاکمیت اقتصاد پویای مبتنی بر نظام اقتصادی اسلامی در جامعه تاکید و راه حل مشکلات را رعایت قواعد کلی اقتصاد اسلامی برشمرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمجتبی حسینی؛ نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اقتصاد پویا مبتنی بر نظام اقتصادی اسلامی، ابراز کرد: مسئولین قوای سه گانه بخصوص مجلس شورای اسلامی باید در جهت تدوین قوانین برای تحقق اقتصاد پویای مبتنی بر نظام اقتصادی اسلامی حرکت کنند.

وی با تقدیر از مشارکت ملت ایران در انتخابات کشور اظهار داشت: ماه معظم شعبان و ایام فرخنده این ماه مبارک، گرامی می داریم و از مردم غیور و وفادار ایران به دلیل حضور در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر می کنیم.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از مهم ترین دغدغه های ملت ایران و مسئولین عالی کشور، اصلاح وضعیت اقتصادی کشور است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه اولویت در نام گذاری سالها را به مسائل اقتصادی اختصاص داده اند و به نظر می رسد مهم ترین شکل در این عرصه دخالت های دولت در روند اقتصادی کشور است که باید این روند اصلاح شود.

آیت الله حسینی جلوگیری از انحصار و احتکار و آزادی کامل تولید و به دنبال آن آزادی نرخ ها به صورت تدریجی پس از زمینه سازی لازم و پرهیز از بنگاهداری بانکها را از راه حل های حل مشکلات اقتصادی دانست و بر انحصار عملیات بانکی در امانت داری اموال مردم و دولت تأکید کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اقتصاد پویای مبتنی بر نظام اقتصادی اسلام باید در کشور حاکم شود، یادآور شد: تحقق این امر را منوط به اقدام مسئولین قوای سه گانه بخصوص مجلس شورای اسلامی و همراهی نهادهای پژوهشی می دانم.

وی در پایان به برخی مشکلات اقتصادی مردم در حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی بخصوص در حوزه کشاورزی اشاره کرد و راه حل این مشکلات و مشکلات مشابه در امر اقتصاد را رعایت قواعد کلی اقتصاد اسلامی بر شمرد.

ارسال نظرات