۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۵۲۹۳۰
تولیت مسجد مقدس جمکران:

دانشگاه وظیفه تعلیم و تربیت نسل جوان را بر عهده دارد

دانشگاه وظیفه تعلیم و تربیت نسل جوان را بر عهده دارد
حجت الاسلام اجاق نژاد ضمن بیان اینکه تا کادر و نیروی آماده و پای کار در جامعه تشکیل نشود حضرت (عج) ظهور نمی کنند، ابراز کرد: تولیت مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد که با تمام امکانات در خدمت آمادگی برای ظهور حضرت حجت(ع) باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد جمکران در آیین اختتامیه سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با تبریک اعیاد شعبانیه مخصوصا عید نیمه شعبان ضمن بیان اینکه حضرت حجت بن الحسن برای اقامه حاکمیت اسلام ظهور خواهند کرد، اظهار داشت: حضرت حجت (عج) با شعار " یا سیوف خذینی" نمی‌آیند بلکه برای حاکمیت جهانی اسلامی ظهور خواهند کرد.

حجت الاسلام اجاق نژاد ضمن بیان اینکه تا کادر و نیروی آماده و پای کار در جامعه تشکیل نشود حضرت (عج) ظهور نمی‌کنند، ابراز کرد: اگر نیرو‌های مورد نظر تربیت شوند، ظهور نزدیک‌تر خواهد شد، یکی از شرایط ظهور تربیت کادر آماده و توانمند است و بخشی از آن کار برعهده دانشگاه است و تولیت مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد که با تمام امکانات در خدمت آمادگی برای ظهور حضرت حجت (عج) باشد.  

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه مسجد جمکران برای ظهور آمادگی کسب می‌کند، گفت: ما همه آمادگی داریم تا در خدمت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه باشیم و مسجد جمکران محل کار‌های حضرت حجت (عج) باشد.

وی با اشاره به اینکه زمین سه حرکت وضعی، انتقالی و غایی دارد، مطرح کرد: قبل از ظهور اسلام و در دوران مسیحیت کره زمین را ثابت دانستند و گالیله برای گفتن کروی بودن زمین توبه کرد؛ اما اسلام زمین را کروی و مانند ابر در جریان می‌داند و آیات قرآن کریم این مطلب را تایید می‌کنند.

حجت الاسلام اجاق نژاد با بیان اینکه بشر فرزند زمین است و اولین مادر انسان کره زمین است، تصریح کرد: هر انسانی سه حرکت وضعی، انتقالی و غایی دارد، حرکت وضعی، حرکت نفسانی؛ حرکت انتقالی، رفتار اجتماعی و حرکت غایی، حرکت خالصانه به سوی خدای تبارک و تعالی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه وظیفه دانشگاه تعلیم و تربیت نسل جوان است، افزود: وظیفه دانشگاه این است که هر نقصانی که در مسیر جامعه است را برطرف کند و اگر دانشگاه به این وظیفه خود به خوبی عمل کند و رضای خداوند را در نظر بگیرد موفقیت‌های بزرگی را بدست خواهد آورد.

ارسال نظرات