۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۵۳۰۲۴
فرمانده سپاه ناحیه الشتر:

حوزه علمیه ظرفیتی اثرگذار برای ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب است

حوزه علمیه ظرفیتی اثرگذار برای ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب است
فرج الهی به ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت باید در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری ها استفاده شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، عبدالرحمان فرج الهی، ظهر امروز در دیدار با مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان الشتر و سرمربی های شجره طیبه حلقات صالحین بسیج از زحمات ارکان بسیج صالحین و مبلغات  در دعوت به حضور دشمن شکن و حداکثری در حماسه یازدهم  اسفند ۱۴۰۲ قدر دانی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به مشارکت بالای مردم شهرستان سلسله و دلفان در انتخابات 11 اسفند افزود: مردم با حضور پر شور خود در انتخابات دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و دوستان انقلاب را امیدوار کردند.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی در راستای مسائل فرهنگی تربیتی شهرستان برای موفقیت‌های بیشتر با توجه به استعداد علمی تربیتی مردم ضروری است.

فرج الهی به ظرفیت حوزه علمیه اشاره و بیان کرد: حوزه های علمیه استان لرستان در جهت تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت باورهای دینی نسل نو ظرفیتی چشمگیر و اثرگذار هستند.

وی عنوان کرد: شناسایی آسیب ها و تقویت برنامه های فرهنگ و تبلیغی برای مقابله با هجمه های فرهنگی بوده و در این راستا حوزه علمیه می تواند به خوبی ایفای نقش کند.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان بیان کرد: برنامه ریزی برای فعالیت های قرآنی، فرهنگی، پژوهشی ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات