۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۷۵۳۰۷

اصفهانی‌ها حضور میلیونی خود را در جشن انقلاب به نمایش گذاشتند

خبرگزاری رسا ـ در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم همیشه در صحنه اصفهان با پشت سر گذاشتتن مسیر‌های هشتگانه و حضور در میدان امام خمینی(ره)، بیعت تاریخی خود را با مقام معظم رهبری تکرار کردند.
اعتراض مردم اصفهان در به حرمت شکني در روز عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مسیر های هشتگانه حرکت مردم اصفهان امروز مملو از آحاد مردمی بود که با سر دادن شعارهایی چون‌ مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر اسراییل، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، هیهات من الذله، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواندکه جوابم دهد، ما اهل کوفه نیستیم جون می دیم و می ایستیم، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، به سمت میدان امام خمینی‌(ره) در حرکت بودند.

بر اساس این گزارش مراسم گرامی‌داشت روز بیست و دوم بهمن با حضور میلیونی مردم اصفهان در میدان تاریخی امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد همراه بود.

حضور جمعیت به گونه ای بود که شلوغی و ازدحام جمعیت خیابان‌های منتهی به خیابان سپاه و حافظ از ساعت‌های اولیه اعلام راهپیمایی، توان حرکت به سوی میدان امام خمینی(ره) را از شرکت کنندگان در راهپیمایی‌ گرفته بود.

بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در دست داشتن عکس‌های حضرت امام‌(ره)، مقام معظم رهبری و دکتر محمود احمدی نژاد، و همچنین حمل پلاکاردهایی با مضامینی در ارتباط با حمایت از اصل ولایت فقیه، بیانگر تولای مردم اصفهان و همچنین در دست داشتن مترسک‌های سران دول استکباری و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل‌ غاصب و در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت سران فتنه و ضرورت برخورد قاطع قوه قضاییه با آنها، بیانگر تبرای آنها و درس گیری از مکتب امام حسین‌(ع) بود.

همچنین نسل‌های اول، دوم و سوم انقلابی اصفهان همراه و همدل در تایید قطعنامه راهپیمایی امروز، با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام در راستای منویات مقام معظم رهبری، برخورد قاطع با سران فتنه را از قوه قضاییه خواستار شدند./پ202/س
ارسال نظرات