۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۷۵۳۱۰۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده عمق بصیرت و دشمن شناسی آنها بود

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده عمق بصیرت و دشمن شناسی آنها بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: دشمنان اینگونه می‌خواهند به دنیا القا کنند که در کشورمان آزادی عقیده وجود ندارد ولی حضور مردم در انتخابات آزاد نشان دهنده دروغ بودن این تبلیغات مسموم دشمن می‌باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: نمایندگانی که پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی وعده‌هایی به مردم داده‌اند و اکنون به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا کرده‌اند باید در عملی کردن وعده‌های خود ثابت قدم باشند و وعده‌های خود را هرگز فراموش نکنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نمایندگان باید به خوبی در بحث قوانین و لوایح مجلس عمل کنند به نحوی که عملکرد آنان بر وضعیت زندگی و معیشت مردم تاثیر مستقیم داشته باشد.
 
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه علی رغم توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان انتخابات این دوره نیز با سلامت و امنیت کامل برگزار گردید و مشارکت مردم ایران در این انتخابات مناسب بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: با توجه به اینکه شاهد مشکلات اقتصادی اقشار بسیاری از جامعه هستیم بازهم مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شدند که این نشان از روحیه انقلابی و وطن پرستی ملت ایران داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه در جنگ رسانه‌ای دشمنان این مردم ایران بودند که پیروز شدند نه دشمن، عنوان کرد: دشمن تلاش بسیاری داشت که مشارکت مردم را به حداقل برساند ولی بصیرت و بینش ملت ایران این توطئه شیطانی را خنثی کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کسانی که عنوان می‌کردند و عنوان می‌کنند که من رای نمی‌دهم و یا کسانی که می گویند رای من، رای اعتراضی می‌باشد در واقع در زمین دشمن بازی می‌کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دشمنان اینگونه می‌خواهند به دنیا القا کنند که در کشورمان آزادی عقیده وجود ندارد ولی حضور مردم در انتخابات آزاد نشان دهنده دروغ بودن این تبلیغات مسموم دشمن می‌باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات معیشتی در کشور عنوان کرد: با وجود اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز در جامعه دیده می‌شود ولی این امر باعث نشد که مشارکت در انتخابات کاهش پیدا کند و این نشان دهنده عمق بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان خاطرنشان کرد: خداوند این ماه مبارک را برای ما قرار داده است تا از برکات آن نهایت استفاده را ببریم بنابراین باید از لحظه به لحظه این ماه بزرگ و عزیز نهایت استفاده را داشته باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان نباید فقرا و ضعفا و ایتام را فراموش کنیم و باید دستگیر آنان باشیم زیرا در روز قیامت در این باره از ما بازخواست خواهد شد./1400/
ارسال نظرات