۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۷۵۳۲۱۱
معاون پژوهشی جامعه المصطفی:

داشتن پیوست رسانه ای لازمه فعالیت های پژوهشی المصطفی است

داشتن پیوست رسانه ای لازمه فعالیت های پژوهشی المصطفی است
معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه گفت: داشتن پیوست رسانه‌ای و اثر بخشی و کیفی سازی محتواهای پژوهشی در عرصه بین‌الملل از ضروریات فعالیت های پژوهشی جامعه المصطفی است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام امین‌ رضا عابدی نژاد، معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه در سومین اجلاس هم‌اندیشی معاونین پژوهشی مدارس پیوسته جامعه‌المصطفی اظهار کرد: با توجه به نگاه بلند و مرجعیت علمی جامعه المصطفی برگزاری چنین نشست‌ها و جلساتی در پیشبرد اهداف پژوهشی جامعه المصطفی بسیار مهم و ارزشمند است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: امید است با برگزاری جلسات پژوهشی با نهادها و مراکز جامعه المصطفی در پیشبرد اهداف و رویکرد بین‌المللی المصطفی و تولید محتوایی در قالب بین‌الملل گام برداریم.

وی، داشتن پیوست رسانه‌ای و اثر بخشی و کیفی سازی محتواهای پژوهشی در عرصه بین‌الملل را مهم توصیف کرد و ادامه داد: ما باید در اهداف ترسیمی خود در پژوهش، به بعد بین‌الملل، رسانه و موارد مورد نیاز جامعه بین‌الملل توجه جدی داشته باشیم.

حجت الاسلام عابدی نژاد، با مهم خواندن برگزاری جلسات هم‌اندیشی پژوهشی خاطرنشان کرد: نیاز است پژوهش جامعه‌المصطفی به صورت متناوب و مستمر با معاونان پژوهشی مدارس پیوسته و دیگر نهادهای وابسته به المصطفی جلساتی در جهت نیل به اهداف پیش روی جامعه‌المصطفی در عرصه بین‌الملل داشته باشند.

وی، خواستار تدوین و ارائه یک برنامه سالانه و تعاملی پژوهشی با مدارس پیوسته المصطفی شد و افزود: پژوهش جامعه‌المصطفی خود را موظف به حمایت از مدارس پیوسته می‌داند و امید است با همکاری‌های علمی گام‌های مؤثری در عرصه پژوهش المصطفی برداشته شود.

ارسال نظرات