۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۷۵۳۲۳۸

تقسیم کار جدید مقاومت در برابر صهیونیست ها+ نقشه میدانی و عکس

تقسیم کار جدید مقاومت در برابر صهیونیست ها+ نقشه میدانی و عکس
جبهه مقاومت در جدیدترین تقسیم کار علیه صهیونیست ها، مسیر دریا را به نیروهای یمنی واگذار کرده و ناامن کردن آسمان را در سرزمین های اشغالی بر عهده رزمندگان عراقی است.

عملیات یگان های موشکی و پهپادی ارتش یمن در دریای سرخ برای هدف قرار دادن کشتی هایی که به مقصد سرزمین های اشغالی در حرکت هستند با وجود حملات هوایی گسترده آمریکا و انگلیس در استان های صعده، صنعاء، الحدیده، حجه و ... ادامه دارد.

نیروهای یمنی در روزهای اخیر عملیات های خود را نه تنها کمتر نکرده اند بلکه افزایش داده اند و این حملات به حدی قوی و سنگین بوده که رسانه های غربی مجبور شدند به اصابت موشک ها و پهپادها به کشتی های تجاری و نظامی که به سمت سرزمین های اشغالی در حرکت هستند اعتراف کنند.

یکی از عملیات های موفق اخیر نیروهای ارتش یمن هدف قرار دادن کشتی امریکایی "true confidence" در خلیج عدن بود و رسانه های آمریکایی هم در نهایت خبر اصابت موشک به این کشتی را تایید کردند که مقصدش سواحل سرزمین های اشغالی بود.

تقسیم کار جدید در برابر صهیونیست ها / حمله مقاومت عراق از هوا، عملیات ارتش یمن از دریا+ نقشه میدانی و عکس 

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، یگان های موشکی و پهپادی ارتش یمن در ۲ ماه گذشته دهها کشتی تجاری و نظامی وابسته به امریکا و انگلیس را در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار داده اند و این مسیر تجاری متصل به باب المندب را برای متحدان صهیونیست ها ناامن کرده اند.

به گزارش مشرق، همزمان با افزایش عملیات های نیروهای یمنی در دریا، جبهه مقاومت عراق هم تغییر راهبرد داده و از هوا در حال هدف قرار دادن شریان های حیاتی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی هستند و در روزهای اخیر پهپادهای به نقاط مورد نظر اصابت کردند.

تقسیم کار جدید در برابر صهیونیست ها / حمله مقاومت عراق از هوا، عملیات ارتش یمن از دریا+ نقشه میدانی و عکس  برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

یک نمونه از عملیات های موفق رزمندگان عراقی، عبور پهپاد انتحاری از سامانه های دفاع هوایی صهیونیست ها و رسیدن به شهر ساحلی حیفا (از مهم ترین شهرهای رژیم صهیونیستی) در غرب سرزمین های اشغالی و اصابت به ایستگاه برق فرودگاه این منطقه بود.

شانزدهم اسفندماه هم مقاومت عراق در ادامه حمایت از مردم مظلوم غزه، عملیاتی را علیه صهیونیست ها ترتیب دادند و این بار توانستند فرودگاه شهرک راهبردی کریات شمونه در شمال شرق سرزمین های اشغالی را به صورت دقیق هدف قرار دادند.

شهرک بسیار مهم کریات شمونه در شمال شرق فلسطین اشغالی و نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان قرار واقع شده که از محور شرقی به جولان اشغالی متصل می شود؛ حزب الله لبنان هم در ماه های گذشته این شهرک پر اهمیت را دهها مرتبه هدف قرار داده و صهیونیست ها را مجبور کرد این منطقه را تخلیه کنند.

به گفته منابع میدانی، جبهه مقاومت عراق در راهبرد جدید، مراکز بسیار مهم صهیونیست ها از جمله فرودگاه ها را هدف قرار می دهد و در در تلاش است فضای هوایی رژیم صهیونیستی را ناامن کند و این احتمال وجود دارد هدف بعدی فرودگاه تل آویو پایتخت خودخوانده رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش مشرق، روند تحولات میدانی نشان می دهد، جبهه مقاومت وارد کردن ضربات مهلک تر به رژیم صهیونیستی را در اولویت قرار داده و براساس تقسیم کار صورت گرفته، نیروهای ارتش یمن ماموریت دارند مسیرهای دریایی به سمت سرزمین های اشغالی را مسدود کنند و یگان های مقاومت عراق هم ناامن کردن کامل آسمان و مسیرهای هوایی را برعهده دارند.

ارسال نظرات