۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۵۳۵۲۶
امام جمعه کاشان:

به درخواست‌های مردم در انتخابات توجه شود

به درخواست‌های مردم در انتخابات توجه شود
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مردم در انتخابات خواستار انجام فعالیت‌های فرهنگی، بصیرتی، عمرانی و حضور مسؤولان بودند که باید اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در نشست منتخبین استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از استاندار و معاونین برای برگزاری انتخابات سالم، امن و رقابتی و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی که میزان مشارکت را به اندازه مقبولیت خودشان افزایش دادند تبریک می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: با منتخبین مردم کاشان و آران و بیدگل و بادرود و نطنز بصورت جداگانه جلسه داشته ام و به آنان توصیه کردم با نامزد‌هایی که در انتخابات شرکت داشتند جلسه برگزار کرده و از ظرفیت و نقطه نظرات کارشناسی آنها در قالب کارگروه‌هایی که تخصص دارند استفاده کنند، بنابراین همین پیشنهاد را نیز به منتخبان استان دارم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: دو هفته قبل و در ایام تبلیغات انتخابات به همه استان سفر کردم و ظهر‌ها در یک جا و شب‌ها در جای دیگری با مردم ملاقات داشتم و خدا را شاکرم که مردم در همه شهر‌ها خوب و ولایی هستند.

به گفته وی مردم درخواست فعالیت‌های فرهنگی، بصیرتی و عمرانی و حضور بیشترمسؤولان را داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در سمیرم که فضای انتخاباتی سنگین بود برادر شهید نامزد مجلس بود و خواهرش که در رشته ورزشی صاحب مدال جهانی شده بود از سوی رهبر معظم انقلاب چفیه دریافت کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به برخی از مشکلات شهرستان‌های تابعه استان اصفهان اشاره کرد به لزوم توجه مسؤولان برای رفع مشکلات تأکید کرد.

وی همچنین به برخی ظرفیت‌های بالا در شهرستان‌های تابعه استان اصفهان اشاره کرد و با بیان اینکه در اطراف چادگان روستایی به نام انالوجه صد روحانی و ۴۳ شهید تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: یک کارگاه کوچک ساخت واشر با کیفیت بالا برای ماشین‌های سبک و سنگین در این روستا فعالیت دارد که تنها درخواست آنها از مسؤولان تأسیس شهرک صنعتی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات