۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۵۳۶۲۰
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

رسانه‌ها بازوی توانمند دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها هستند

رسانه‌ها بازوی توانمند دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها هستند
حجت الاسلام غلامی گفت: رسانه‌ها بازوی توانمند دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها هستند و هدف اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش اجرای برنامه های دینی و فرهنگی با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در کنار هم، با هم برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اسلامی است.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه و همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و سیاسی و فرا ملی عنوان کرد: رسانه ها بازوی توانمند دستگاه ها در اجرای برنامه ها هستند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به ۱۲ فروردین روز نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: ۱۲ فروردین نماد حکومت جمهوری اسلامی است و اکنون باید به نوجوانان، جوانان و کودکان پیام انقلاب اسلامی را برسانیم و رسانه ها در این زمینه نقش آفرین هستند.

وی ادامه داد: رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذاری است و این شورا در همه عرصه ها و در کنار دیگر نهادها و دستگاه ها فعالیت می کند.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سخنگوی مجموعه عملکرد نظام و مردم در مناسبت های ملی و مذهبی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه این عرصه، عرصه به میدان آمدن است، اظهار کرد: چابک سازی و سیاست گذاری برنامه های پیش رو اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 وی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم و فضاسازی لازم انجام شود که جایگاه نظام برای مردم و نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه اطلاع رسانی از طرف ائمه جمعه، فضاسازی پیش از خطبه های نماز جمعه از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت ۱۲ فروردین است، گفت: ۱۲ فروردین ۲ برنامه شاخص با در کنار قلعه فلک الافلاک از جمله فضاسازی مناسب و به اهتزاز در آمدن و پرچم جمهوری اسلامی و پرچم های سیاه به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) و برپایی غرفه هایی برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی بیان کرد: هدف از اجرای برنامه ها این است که در کنار حفظ شان و منزلت ماه مبارک رمضان میزبان داری مردم لرستان در ایام نوروز را نشان دهیم با فرهنگ سازی حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داری حفظ شود و تلاش بر این است به یک فرهنگ فراگیر تبدیل شود.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: ظهر روز ۱۲ فروردین ماه در مسجد صاحب الزمان محله ماسور برنامه شاخص برگزار می شود و شب شهادت حضرت علی(ع) نیز در مساجد برنامه های مختلفی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و روز قدس اظهارکرد: در حمایت از مردم فلسطین اگر نمیتوانیم در عرصه میدان حضور پیدا کنیم به وسیله کمک های مالی دعا کردن و فرهنگ سازی امید است بتوانیم نقش آفرینی کنیم.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه روز جمعه پایان ماه مبارک رمضان جمعه قوی تر بشود، گفت: از همه مردم دعوت می شود در راهپیمایی جهانی روز قدس حضور پیدا کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات