۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۷۵۳۶۵
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری؛

حجت‌الاسلام و المسلمین فاکر تا آخر حیات پر برکت‌شان در خط امام و رهبری حرکت کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه درگذشت حجت السلام والمسلمین محمدرضا فاکر عضو خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
منزل حجت الاسلام فاکر
به گزارش خبرگزاری رسا، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فاکر را تسلیت گفت.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: مصیبت درگذشت عالم ربانی،مرحوم حجت السلام والمسلمین فاکر نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان خراسان را به محضر ولیعصر ارواحنا فدا و مقام معظم رهبری(مدظله) و علمای اعلام و حوزه‌های علمیه بخصوص مردم شریف استان خراسان رضوی تسلیت می گوییم.

در‌ ادامه این اطلاعیه آمده است: این عالم مجاهد و خستگی ناپذیر در جریان مبارزات سیاسی قبل از انقلاب سختی‌های فراوانی را متحمل شدند و بعد‌ از انقلاب مسئولیت‌های متعدی از جمله عضویت در مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس شورای اسلامی و ... داشته اند که خدمات شایانی را به نظام جمهوری اسلامی ایران نمودند و تا آخر حیات پر برکتشان همواره در خط امام و رهبری و انقلاب حرکت کردند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای فرزندان و بیت محترم و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم./917/د102/ص
ارسال نظرات