۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۵۳۶۶
امام جمعه بناب:

امنیت ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ تولیت حوزه علمیه بناب گفت: امنیتی که امروز در ایران شاهد آن هستیم در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.
امنیت ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب شب گذشته در یادواره شهدای روستای «آخوند قشلاق» امنیت و آسایش را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امنیتی که امروز در ایران شاهد آن هستیم در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هر انقلابی با مشکلاتی رو به رو بوده است، گفت: در کنار دستیابی به پیشرفت‌های علمی و صنعتی، نواقصاتی نیز داریم و هیچکس آن را نفی نمی‌کند، ولی باید بدانیم 30 سال گذشته کجا بودیم و اکنون به کجا رسیدیم.

امام جمعه بناب تمام پیشرفت های کشور را مرهون ولایت و رهبری دانست و تصریح کرد: تمام پیشرفت‌های ما در زیر فشارهای دشمنان، محاصره و تحریم‌ها حاصل شده و در هیچ کشوری این همه محاصره، تحریم و جنگ نبوده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب ادامه داد: پیشرفت‌های ما در دست خودمان است و در دست دشمنان نیست که هر وقت صلاح دیدند کاری را انجام دهند و هر وقت صلاح ندانستند آن را تعطیل کنند و این جمله شعار رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران است.

همچنین موسی سلطانی، فرمانده سپاه ناحیه بناب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای « آخوند‌قشلاق» گفت: اگر امروز در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ایم به خاطر شهداست که خون خود را برای عزت و اقتدار کشور اهدا کردند.

گفتنی است، در یادواره شهدای روستای «آخوند‌قشلاق» که به همت پایگاه مقاومت شهید محمد منتظری و حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا ترتیب یافته بود، از خانواده 9 شهید روستای «آخوند قشلاق» بناب تجلیل شد./935/پ202/ص

ارسال نظرات