۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۵۳۷۹۳

برگزاری مسابقه سراسری «مولود رمضان» توسط خادمیاران آران و بیدگل

برگزاری مسابقه سراسری «مولود رمضان» توسط خادمیاران آران و بیدگل
اصفهان - مسابقه سراسری مولود رمضان در قالب مصداق چهارشنبه‌های امام رضایی به همت کانون مرکزی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد دبیرکانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل صبح امروزدر گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن گفت: مسابقه سراسری مولود رمضان در قالب مصداق چهارشنبه‌های امام رضایی با مشارکت موسسه خیریه یتیم مجتبی (ع) در بستر شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی ازطریق ورود به لینک مسابقه به نشانی https://app.epoll.pro/۳۷۸۸۷۹۰۰ از هفته اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه و ششم فروردین سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی افزود: محتوای چند رسانه‌ای لینک مسابقه سراسری مولود رمضان در قالب مراحل پخش کلیپ دعای سال تحویل از حرم رضوی، پاسخ به ۶ سوال تستی مسابقه، ثبت مشخصات شرکت کننده، مشاهده حدیثی از امام حسن (ع)، ارسال پیامک موفقیت ثبت پاسخنامه با معرفی شبکه اجتماعی آران و بیدگل رضوی به منظور معرف افزایی و بصیرت افزایی شرکت کنندگان به سبک زندگی علوی با سیره حسنی و تخلق به سجایای اخلاقی و ارزشی معارف اسلامی طراحی شده است.

آذرباد جهاد تبیین در راستای معرفی هرچه بیشتر و بهتر فرهنگ خدمت در چهارشنبه‌های امام رضایی و مفهوم خدمت در شبکه خادمیاری آستان قدس رضوی را از اهداف برگزاری مسابقه سراسری مولود رمضان در بستر فضای مجازی برشمرد و گفت: شرکت در مسابقه برای تمام گروه‌های سنی و عموم هموطنان بدون محدویت و آزاد است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اعلام اسامی برندگان پس از قرعه‌کشی هفتگی در بستر شبکه اجتماعی آران و بیدگل رضوی در سکوی ایتا به نشانی https://eitaa.com/abaqrazavi اظهار داشت: سرکار خانم ربانی از شهرستان آران و بیدگل و سرکار خانم عابدینی از تهران برندگان هفته اول برگزاری مسابقه مولود رمضان هستند.

به گفته وی اهدای وجه نقدی ۲۰ میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس هدیه ویژه به دو نفر از برندگان مسابقه سراسری مولود رمضان در آستانه میلاد امام حسن مجتبی در هفته دوم برگزاری مسابقه و جوایز سه هفته دیگر مسابقه نیز هدایای نقدی است.

آذرباد تقویت روحیه اعتقادی و ارزشی جبهه فرهنگی مذهبی جامعه را در شرایط کنونی مسؤولیت خطیر و حساس همگان به ویژه تمامی فعالان فرهنگی مذهبی دانست وگفت: تمسک و توسل به قرآن واهل بیت (ع) دو ثقل به امانت گذاشته شده نبوی تنها راه نجات، رستگاری و هدایتگر انسان است که تبیین محتوای انسان ساز قرآن، تعالیم و توصیه‌های اهل بیت (ع) به‌ویژه امام مهربانی‌ها برای زندگی سعادتمندانه و عزتمندانه در دو دنیا یکی از رسالت‌های سنگین خادمیاران رضوی است.

وی یادآور شد: دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل تا کنون ۱۰ مسابقه معرفت‌افزایی و بصیرت افزایی فرهنگی مذهبی را در چهارشنبه‌های رضوی برای اقشار مختلف بویژه سفیران رضوی برگزار کرده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات