۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۲:۵۴
کد خبر: ۷۵۴۶۱

530 مبلغ در دهه پایانی صفر به نقاط محروم اصفهان اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اعزام 530 مبلغ برادر و خواهر به مناطق محروم اصفهان در دهه پایان ماه صفر خبر داد.
آرشيوي
حجت الاسلام علیرضا فاتحی، رییس اداره مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: بیش از سیصد نفر از مبلغان برادر و 65 مبلغ خواهر در دهه فجر و دهه آخر صفر باهدف تبلیغات دینی به نقاط محروم و روستاهای استانهای اصفهان و استانهای همجوار اعزام شدند.

وی برگزاری جشن ها سی و یکمین سال پیروزی انقلاب و سخنرانی در آیین های مردمی این ایام را از جمله وظایف این مبلغان عنوان کرد و افزود: اعزام مبلغ در دهه فجر سال های گذشته نیز توسط دفتر تبلیغات صورت می‌گرفت؛ ولی امسال با توجه به مصادف شدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با دهه آخر صفر و حمایت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، این اعزام به صورت گسترده تر صورت گرفت.

حجت الاسلام فاتحی ادامه داد: سخنرانی در مدارس و مراکز آموزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی در این مراکر از دیگر فعالیت های مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بوده است که تامین جوایز آن با همکاری خیریه المهدی (عج)، میسر گردید و نقش موثری در ارتقاء سطح بینش عقیدتی و سیاسی مردم این مناطق داشته است.

وی ظهار داشت: امسال با توجه با همزمان شدن دهه فجر با ایام دهه آخر صفر، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در احیاء ارزش ها و اسلام ناب محمدی از موضوعات سخنرانی مبلغان بوده است.

رییس اداره مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: افزون بر اعزام مبلغان از سوی این مرکز، همچنین 160 طلبه جوان به عنوان بشیر جوان در مساجد و کانون های فرهنگی مساجد شهر سازماندهی شده است تا در مدت دوازده روز فعالیت های تنوع تبلیغی و پشتیبانی فعالیت های فرهنگی دهه فجر را در این مساجد پیگیری نمایند./پ202/ص
ارسال نظرات