۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۵۴۶۸۱
استاندار فارس تاکید کرد؛

لزوم تحول در کتابخانه حرم شاهچراغ/دسترسی مردم به حرم مطهر تسهیل شود

لزوم تحول در کتابخانه حرم شاهچراغ/دسترسی مردم به حرم مطهر تسهیل شود
دکتر ایمانیه در نشست مقدماتی «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت(ع)» بر تسریع بخشی این سند تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در نشست مقدماتی «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام»، گفت: برای هر قشری به گفتمان سازی خاصی نیازمندیم و لازم است کمیته هایی که تشکیل می شود زمان بگذارد و گفتمان سازی اقشار مختلف را فراهم کند و باید بسیار چابک عمل کند.
 
استاندار فارس با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اتصال راه های اتصال مردم به حرم مطهر از طریق مترو باید برنامه زمان بندی اساسی در نظر بگیرند، افزود: دسترسی مردم به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) باید تسهیل شود.
 
محمد هادی ایمانیه بر ضرورت ساماندهی خانه های اطراف حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام تاکید کرد و گفت: خانه های اطراف حرم باید ساماندهی شود تا از وجود معضلات فرهنگی اطراف حرم از این طریق جلوگیری گردد که رئیس محترم جمهور نیز هم تا ۳۰۰ میلیارد تومان قول همکاری و مساعدت داده اند.
 
وی در ادامه با تاکید براینکه کتابخانه حرم مطهر به یک تحول نیاز دارد و می بایست در تنوع کتاب ها تحول شکل گیرد و به موزه قرآنی حرم نیز بصورت ویژه توجه شود، از لزوم ایجاد تقویمی برای مشخص شدن برنامه های خاص حرم مطهر سخن گفت و اظهار کرد: تقویمی نوشته و چند برنامه مشخص شود که برای این روزها مشخص شود که چه تعهدی توسط سازمان ها و هیات های مذهبی وجود دارد.
 
وی در پایان تصریح کرد: منابع مالی پایدار حرم را مورد توجه قرار گیرد که تا پایان سال دغدغه ای برای اجرای بسیاری از برنامه ها نداشته باشیم.
ارسال نظرات