۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۵۸۱۳۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

غزه و فلسطین یکی از دغدغه های مهم شهید آیت الله رئیسی بود

غزه و فلسطین یکی از دغدغه های مهم شهید آیت الله رئیسی بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: شهید آیت الله رئیسی به اذعان دوست و دشمن در راه خدمت به ملت و مردم ایران اسلامی جان خود را فدا کرد و همواره دغدغه او حل مشکلات کشور بود و فراتر از آن، این شهید والامقام در بحث غزه یک دغدغه بسیار بزرگی داشتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در مراسمی که به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی در کرمانشاه برگزار شد، در سخنانی عنوان داشت: این انقلاب و نظام اسلامی برای رسیدن به این جایگاه، شهدا بسیار عزیزی را داشته است که آخرین آنها شهید آیت الله رئیسی و دیگر همراهانش بود.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شهید آیت الله رئیسی همانند شهیدان بهشتی، رجایی، حاج قاسم سلیمانی و... همواره دغدغه خدمت به ملت و اسلام را داشتند و در این مسیر جان خود را وقف نمودند.
 
این عالم برجسته کرمانشاهی افزود: بنابراین باید به خود افتخار کنیم که در کشورمان چنین شهیدان بزرگی با چنین افکار بزرگی وجود داشته اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم راه و سیره شهید آیت الله رئیسی به دست فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی به اذعان دوست و دشمن در راه خدمت به ملت و مردم ایران اسلامی جان خود را فدا کرد و همواره دغدغه او حل مشکلات کشور بود و فراتر از آن، این شهید والامقام در بحث غزه یک دغدغه بسیار بزرگی داشتند و همواره در بحث دیپلماسی تلاش می کردند با استفاده از وزیر خارجه شهیدش؛ امیر عبداللهیان به مردم فلسطین و غزه کمک کند و آنان را از یوغ صهیونیست های کودک‌کش نجات دهد.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود یادآور شد: خوشا به سعادت شهید آیت الله رئیسی که عمر خویش را وقف ملتی کرد که ۴۵ سال ‌می باشد که پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کنند و همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند./1400/
ارسال نظرات