۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۵۸۱۵۷
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

خون شهدای خدمت سبب پیروز‌ی‌های بزرگ و همگرایی ملت ایران خواهد شد

خون شهدای خدمت سبب پیروز‌ی‌های بزرگ و همگرایی ملت ایران خواهد شد
حجت الاسلام والمسلمین رستمی گفت: خون شهدای خدمت سبب ساز پیروزی‌های بزرگ و وحدت و همگرایی بیشتر در میان ملت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی شنبه شب در آیین بزرگداشت خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی و یاران شهیدش که در مصلای بقیه‌الله الاعظم (عج) کاشان برگزار شد، گفت: آیت الله رئیسی ارتباط ویژه‌ای با امام رضا (ع) داشت.

وی افزود: ارتباط ویژه آیت الله رئیسی با امام رضا (ع) زمانی مشخص شد که همزمان با ولادیت امام رئوف به شهات رسید و در جوار علی ابن موسی الرضا (ع) نیز به خاک سپرده شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حضور میلیونی ملت وفادار ایران در مراسم تشییع شهدای خدمت را فراتر از محاسبات دانست و گفت: حضور میلیونی ملت ایران عنایت الهی بود.

به گفته وی ملت ایران اسلامی در حادثه اخیر مجموعه‌ای از شخصیت‌های کم نظیری را از دست داد که هریک از آنها شخصیت منحصر فردی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی از شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به عنوان شخصیتی مومن، مردمی و متواضع نام برد و اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز دیپلماتی انقلابی و میدانی و حاج قاسم عرصه دیپلماسی بود.

وی حادثه اخیر را مصیبت بزرگی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی چنین مصیبت‌های بزرگی را پیش از این نیز تجربه کرده است، اما با هدایت‌های امامین انقلاب با اقتدار و با صلابت به راه خود ادامه داده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ملت ایران روز‌های سختی، چون سال‌های دهه شصت را دیده اند که در مدت کوتاهی عزیزانی همچون شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و همراهان و همسنگرانشان را از دست دادند، اما نتیجه صبر و بردباری در آن شرایط سخت با رهبری داهیانه امام امت منجر به سترگ شدن درخت تناور انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه امروز هم ملت ایران خادمان خود را خوب می‌شناسند و اشاره رهبر انقلاب را خوب می‌فهمند، اظهار داشت: خون شهدای خدمت سبب ساز پیروزی‌های بزرگ و وحدت و همگرایی بیشتر در ملت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی به لزوم پرهیز از اختلاف تأکید داشت گفت: شهید آیت الله رئیسی به توصیه رهبر معظم انقلاب از بیان هرگونه حرفی که سبب ایجاد اختلاف شود پرهیز می‌کرد.

آیین بزرگداشت خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی و یاران شهیدش از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور مردم دارالمومینن کاشان و مدیران و مسؤولان این شهرستان در مصلای بقیه الله‌الاعظم (عج) کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات