۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۵۸۲۲۷
فرمانده سپاه شهرستان مراغه:

شهید رحمتی شاخصی برای مدیریت جهادی و کارآمد است

شهید رحمتی شاخصی برای مدیریت جهادی و کارآمد است
فرمانده سپاه شهرستان مراغه در پی حضور باشکوه مردم در آیین تشییع پیکر شهید دکتر مالک رحمتی، پیام قدردانی صادر کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری فرمانده سپاه مراغه در پی حضور حماسی و پر شکوه مردم در تشییع پیکر مطهر شهید دکتر مالک رحمتی طی پیامی تشکر و قدردانی کرد.

متن به شرح زیر است:

باسمه تعالی

شکوه حماسه بی نظیر مردم انقلابی، شهید پرور ، حسینی و همیشه در صحنه مراغه در مراسم تشییع پیکر مطهر خادم الرضا علیه السلام، شهید دکتر مالک رحمتی تجدید عهدی جانانه با آرمان‌های بلند امامین انقلاب و شهدای گرانقدر به خصوص فرزند برومند این کهن دیار بود. 

شهید دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدين آذربایجان‌شرقی با روحیه بسیجی و انقلابی، نمونه بارز یک مدیر در تراز انقلاب بود که منش، رفتار و نوع مدیریتش شاخصی برای مدیریت جهادی و کارآمد در بین مسئولین کشور به شمار می آید. 

حضور ده ها هزار نفر از مردم مراغه و استان و حتی کشور نشان از قدرشناسی ملت شهیدپرور ایران اسلامی از کسانی است که در طول دوران خدمت خود به صورت خستگی ناپذیر و جهادی برای این نظام و انقلاب، شبانه روز در حال خدمتگزاری هستند و از هیچ تلاشی برای مردم عزیز این مرز و بوم دریغ نمی کنند.

ملت عزیز ما دیروز جمعه با حماسه آفرینی بی نظیرشان در تشییع پیکر تاریخی استاندار شهید دکتر مالک رحمتی جلوه هایی از عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند، اینجانب ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم عزیز در تشییع پیکر این شهید والامقام از تمامی زحمت کشان برگزاری این مراسم نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراغه 

وحید نستوهی
ارسال نظرات