۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۵۶۸۲۴

تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت یک مادر شهید

تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت یک مادر شهید
در پی درگذشت مادر شهید مدافع سلامت، انماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی طی پیام مشترکی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم و امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهید دکتر ابوالفصل محمد علیزاده تسلیت گفتند.

متن این پیام بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت حاجیه خانم حوریه محمدی حلوایی مادر شهید مدافع سلامت دکتر ابوالفضل محمدعلیزاده و همسر شهید جاوید الاثر محمد محمد علیزاده و موجب غم و اندوه فراوان گردید.

کلمات عاجز از ایمان و ایثار این انسان های بزرگ و وارسته ای است که با تقدیم فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی و همسر خود در راه رفاه و سلامت جامعه مصداق کاملی از تفسیر سوره صبر و ایثاردر راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان(عج) را به منصه ظهور رسانده اند.

این مادر و همسر فداکار الگویی ماندگار و ارزشمند برای همیشه در این سرزمین است که نام نیکش برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانبان با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این بانوی مومنه و پاک نهاد ، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم محمد علیزاده و حلوایی و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان و شهرستان آذرشهر تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین علیهم السلام از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 سید محمدعلی آل هاشم 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

مالک رحمتی

استاندار آذربایجان شرقی

وحید نستوهی
ارسال نظرات