۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۵۸۴۰۱

کتاب "فقه هنر در اندیشه فقیهان معاصر" روانه بازار شد

کتاب
اثر ارزشمند «فقه هنر در اندیشه فقیهان معاصر» مجموعه مقالاتی با هدف شناخت اندیشه فقیهان معاصر درباره هنر و ارتباطات، روانه بازار نشر شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با توجه به اهمیت هنر در جامعه اسلامی و ضرورت تدوین نظریه‌هایی فقهی که بتواند راهکار مناسب را برای هنرمندان و ارتباط‌گران ارائه نماید؛ اثر ارزشمند «فقه هنر در اندیشه فقیهان معاصر» مجموعه مقالاتی با هدف شناخت اندیشه‌ فقیهان معاصر درباره هنر و ارتباطات، روانه بازار نشر شده است.

به همین منظور، گروه فقه هنر، ارتباطات و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام، کلیه مقالات مبتنی بر فقه هنر،‌ را بررسی و تعدادی از مهم‌ترین آنها را تجمیع نموده و اکنون با نظم منطقی در سه فصل مستقل، تنظیم و تقدیم علاقه‌مندان کرده است.

حجت الاسلام نهاوندی و حجت الاسلام محمد شیرین‌کار موحد، پس از انتخاب مقالات، به ویراستاری علمی و رفع برخی از ابهامات و کاستی‌های شکلی همت گمارده و سپس برای هر فصلی، مدخل و درآمدی را تنظیم و در پایان کتاب پیشنهادهایی را به محضر متولیان امر ارائه نموده‌اند.

اساتید و پژوهشگران این عرصه می‌توانند این اثر را از مکان‌های مراکز پخش و فروش آثار قم و مشهد، فروشگاه کتاب مرکز فقهی؛ نمایشگاه عتبه حسینیه علیه‌السلام در بین الحرمین.(آثار عربی و انگلیسی)؛ قم، جنب مدرسه کرمانی‌ها؛ فروشگاه بوستان کتاب و مجتمع ناشران، انتشارات دلیل تهیه نمایند.

ارسال نظرات